برخی از جوامع بازنشستگی با وعده واکسن Covid-19 ساکنان جدید را جذب می کنند


جنیفر کرو به مدت یک دهه از والدین مسن خود که مبتلا به بیماری ام اس بوده اند مراقبت می کند. پس از سکته مغزی پدرش در ماه دسامبر ، خانواده در گفتگو با جامعه بازنشستگان جدی شدند – و فهمیدند که یکی از خدمات ارائه شده واکسیناسیون Covid-19 است.

كرو ، كتابدار در جنوب مریلند گفت: “آنها از آن به عنوان لذت یاد كردند ، زیرا ما استخر شنا و برنامه واكسیناسیون داریم.” وی گفت: “او مطمئناً جذب من شده است.” او مبتلا به لوپوس است ، یک بیماری خود ایمنی است.

با افزایش تعداد کشته شدگان ویروس کرونا ، تقاضای واکسن Covid-19 از کوتوله ها افزایش یافت ، ارتش بیمارستان ها ، کلینیک ها ، داروخانه ها و مراکز مراقبت طولانی مدت وظیفه دریافت عکس ها را بر عهده گرفت. برخی نیز از این نقش برای جلب مشاغل جدید استفاده می کنند – آخرین یادآوری که مراقبت های بهداشتی ، حتی در پس زمینه همه گیری جهانی ، یک فعالیت تجاری است که در آن برخی فرصت های سو take استفاده را می بینند.

“اکثر شرکتهای بخش خصوصی که واکسنها را توزیع می کنند ، با توجه به ضرورت بهداشت عمومی ایجاد می شوند. در برخی موارد DNA آنها نیز آغاز می شود. “گفت روبرتا کلارک ، دانشیار افتخاری بازاریابی در دانشگاه بوستون.

در میان خانه های افراد مسن – که سال گذشته بیشترین افت اشتغال را داشتند – برخی از شرکت ها برای استخدام ساکنان واکسیناسیون ارائه می دهند. سارا اردور ، مالک Assisted Living Locators ، لس آنجلس ، یک آژانس ارجاع ، گفت که بسیاری از افراد در منطقه وی واکسن “را به عنوان یک شیرین کننده” به ساکنان بالقوه ارائه می دهند ، گاهی اوقات اگر آنها موافقت کنند که قبل از یک کلینیک واکسیناسیون برنامه ریزی شده حرکت کنند.

تبلیغات Oakmont Senior Living دسترسی به واکسن های پوستی را برای جذب ساکنان جدید تبلیغ می کند.با مجوز از اخبار سلامت قیصر

Oakmont Senior Living ، یک زنجیره بازنشستگی جامعه 34 نفره ، عمدتا در کالیفرنیا ، “دسترسی انحصاری” به واکسن ها را از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل تبلیغ می کند. در یک فراخوان اقدام در شبکه های اجتماعی آمده است: “آپارتمان خود را در خانه رزرو کنید تا برای کلینیک واکسن وقت خود را تعیین کنید!”

وی گفت ، اگرچه پیشنهاد واکسن برای کرو یک نقطه فروش بود ، اما این برای والدین او نبود ، که نگران نتیجه گیری Covid-19 نیستند و نمی خواهند استقلال خود را کنار بگذارند. سرانجام ، آنها نزد خواهرش که می توانست خدمات مراقبت در منزل را ترتیب دهد ، نقل مکان کردند.

این رویکرد بازاریابی می تواند به دیگران انگیزه دهد. ساکنین ایرواین ، Oakmont Senior Living ، ماه گذشته 92 مورد نقل مکان به جوامع خود را گزارش دادند که نسبت به ژانویه 2020 افزایش 13 درصدی را نشان می دهد ، و خاطرنشان می کند که این واکسن “فقط یکی از عوامل زیادی” در تصمیم گیری برای اقامت است.

اما برخی با استفاده از واکسن به عنوان ابزاری برای بازاریابی اعتراض دارند. دکتر مایکل کاروم ، مدیر تحقیقات بهداشتی در گروه حمایت از حقوق شهروندان عمومی گفت: “من فکر می کنم این غیراخلاقی است.” در حالی که وی معتقد است که امکانات باید واکسن ها را به ساکنان بدهد ، اما می ترسد که پیوند دادن به واکسن بتواند افراد مسن را که به ویژه از نظر واکسن آسیب پذیر و ناامید هستند ، مجبور به امضای قرارداد اجاره کند.

تونی شیكوتل ، یك وكیل كارمند در كالیفرنیا كه از اصلاحات در خانه سالمندان حمایت می كند ، نگران است كه سالمندان و خانواده های آنها هنگام تشویق به امضای تاریخ مشخصی ، تصمیمات كمتر آگاهانه بگیرند. “شما فکر می کنید ،” من مجبورم هفته آینده حرکت کنم ، در غیر این صورت این شلیک را نخواهم کرد. ” من وقت ندارم که در این قرارداد 38 صفحه ای همه چیز را بخوانم. “

Oakmont Senior Living از طریق ایمیل پاسخ داد: “ساکنان بالقوه و خانواده های آنها همیشه اطلاعات لازم را برای اطمینان از تصمیم خود در انتخاب Oakmont به آنها می دهند.”

برخی از افراد می گویند که این امکانات به سادگی تقاضای آنها برای واکسن Covid-19 را برآورده می کند. “چه کسی یک فرد بزرگسال را در مکانی بدون واکسن قرار می دهد؟” زندگی مشترک منبع ویروس است “. پتی پاتریچی ، مشاور بازنشسته بشردوستانه گفت. او و پسرش اخیراً به دلایل غیر واکسینی بی شمار جامعه بازنشستگی را در لس آنجلس برای همسر سابق خود انتخاب کردند. با این حال ، آنها همزمان با کلینیک واکسیناسیون ، دوره را دو هفته تسریع کردند.

پاتریشی گفت: “این قطعاً برای من ابزار بازاریابی نبود.” “با اصرار من ، او قبل از اینکه بتواند در آنجا زندگی کند به او نیاز دارد.”

مفهوم استفاده از واکسن برای بازاریابی یک تجارت جدید نیست. بیماری همه گیر H1N1 2009 داروخانه های آنفولانزا را افتتاح کرد و از آن زمان داروخانه ها با افزایش فروش و نسخه های فروشگاهی ، واکسن آنفلوانزا را اعتبار داده اند. بسیاری از آنها کوپن ، کارت هدیه یا امتیاز پاداش دریافت کنندگان واکسن در آینده را ارائه می دهند.

چندین داروخانه ضمن انتشار عکس های Covid-19 ، این فعالیت های بازاریابی را ادامه دادند. CVS داروخانه در سایت اطلاعات واکسن Covid-19 بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا در برنامه جوایز خود برای کسب اعتبار واکسیناسیون ثبت نام کنند. سوپرمارکت ها و داروخانه های زنجیره ای آلبرتسون و شرکت های تابعه آن دکمه ای در سایت های اطلاعاتی واکسن Covid-19 خود دارند و می گویند: “نسخه خود را انتقال دهید.”

آلیسون تیلور ، استاد اخلاق تجارت در دانشگاه نیویورک گفت ، اما همه گیری به روال معمول نیست. وی گفت: “این یک بهداشت عمومی فوری است.” شرکت های واکسن سازی Covid-19 باید از خود بپرسند: “چگونه می توانیم جامعه را وادار کنیم که سریعاً بر مصونیت مسلط شود؟” به جای “چند مشتری می توانم ثبت نام کنم؟”

در پاسخ به یک ایمیل ، CVS گفت که لینک برنامه پاداش خود را از صفحه واکسیناسیون Covid-19 خود حذف کرده است. به گفته این شرکت ، بیماران با دریافت عکس Covid-19 در داروخانه های خود جوایزی نخواهند برد و تمرکز آن بر روی تزریق واکسن ها است.

آلبرتسون در یک ایمیل گفت که صفحات اطلاعاتی واکسن Covid-19 او به عنوان یک منبع جهانی در نظر گرفته شده است و اطلاعات مربوط به خدمات اضافی در پایین این صفحات است.

عضویت رایگان با واکسن

کلارک از دانشگاه بوستون هیچ ضرری در این فعالیت های بازاریابی نمی بیند. وی گفت: “تا زمانی که بیمار در گفتن” نه ، متشکرم “آزاد است و فکر نمی کند در صورت عدم واکسن مجازات شود ، این مشکلی نیست.”

حداقل یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی خدمات رایگان را به افراد واجد شرایط واکسن Covid-19 ارائه می دهد. یک پزشک مبتنی بر عضویت ، One Medical – که قبلاً در چندین ایالت از جمله کالیفرنیا کاشت می کند – عضویت 90 روزه رایگان را به گروه هایی مانند افراد 75 سال به بالا ارائه می دهد که بخش بهداشت محلی این شرکت را به واکسیناسیون سفارش داده است ، با توجه به ایمیل از سخنگوی شرکت ، که اشاره کرد که شرایط تحویل واکسن و واجد شرایط بودن در شهرستان متفاوت است.

این شرکت می گوید که عضویت را ارائه می دهد – که شامل رزرواسیون آنلاین برای واکسن ها ، یادآوری های دوز دوم و ویزیت های دور بهداشتی برای پرسیدن س acuteالات حاد است – زیرا معتقد است که این کار را می تواند انجام دهد و باید این کار را انجام دهد ، به ویژه هنگامی که بسیاری از افراد برای دسترسی به مراقبت ها تلاش می کنند.

دکتر باب کوچر ، سرمایه گذار فناوری سلامت در سیلیکون ولی گفت ، اگرچه این ممکن است انگیزه های این شرکت باشد ، اما آزمایش آزمایشی رایگان نیز یک روش بازاریابی است. وی گفت: این Costco یا One Medical باشد ، هر شرکتی که یک آزمایش رایگان ارائه دهد امیدوار است که گیرندگان این محصول را خریداری کنند.

وی گفت: ارائه عضویت در دوره آزمایشی رایگان می تواند هزینه ارائه دهندگانی مانند One Medical را فراهم کند. بخشهای محلی بهداشت می توانند بسیاری از بیماران را ارجاع دهند ، و تبدیل برخی از دریافت کنندگان واکسن به عضو ممکن است راهی ارزانتر برای ارائه دهندگان بیماران جدید نسبت به یافتن آنها باشد.

“معمولاً هیچ مورد رایگان در ارائه دهنده وجود ندارد و برای آزمایش مراقبت های بهداشتی باید بیمار باشید. این یک شرایط بسیار منحصر به فرد است “، گفت کوچر ، که بهبود سلامت عمومی و استفاده از یک فرصت غیرمعمول بازاریابی را در اینجا به عنوان یک امر متقابل متمایز نمی داند. وی گفت: واکسیناسیون یک روش فوق العاده ارزشمند برای کمک به مردم است. “دوره آزمایشی رایگان همچنین یک روش عالی برای بازاریابی خدمات شماست.”

یک متخصص پزشکی با تأکید بر اینکه این شرکت اطلاعات کارت اعتباری را هنگام ثبت نام یا ثبت نام خودکار در آزمون های عضویت پولی جمع آوری نکرده است ، تأکید کرد که آزمون عضویت یک شگرد بازاریابی نیست. این شرکت گفت ، اما بیماران قبل از پایان دوره آزمایش نامه ای به آنها اطلاع می دهند و از آنها برای ثبت نام برای عضویت دعوت می کند.

طرفداران عدالت سلامت می گویند باید توجه بیشتری به افرادی که زیر رادار تجار مخفی می شوند توجه شود ، اما همچنان در معرض خطر مرگ و میر ناشی از Covid-19 قرار دارند و احتمال واکسینه شدن آنها کمتر است.

کاترین استبنر ، مدافع سو abuse استفاده از سالمندان در سانفرانسیسکو ، خاطر نشان کرد که هزینه بالای بسیاری از امکانات زندگی اغلب برای طبقه کارگر و رنگین پوستان قابل تحمل نیست.

“آفریقایی آمریکایی ها در حال مرگ هستند [from Covid-19] به میزان سه برابر سفیدپوستان. ” “آیا آنها این پیشنهادات واکسن را دریافت می کنند؟”


منبع: dastchin-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>