بسته Covid ، یک برنامه فدرال ، یک خط نجات و یک علامت متغیر برای خدمات آمبولانس ارائه می دهد


در اوج همه گیری ، یک بحران مالی خاموش برای شرکت های آمبولانس در حال جمع شدن بود.

از آنجا که بیمارستانها بیش از حد شلوغ بود و بیماران از ترس عفونت احتمالی التماس می کردند که به مراکز فوریتهای پزشکی شلوغ منتقل نشوند ، متخصصان پیراپزشکی و فوریت های پزشکی شروع به معالجه بیماران در جایی که ملاقات می کردند – در بیرون از خانه ها ، کنار جاده ها ، در پارکینگ ها کردند.

مشکل این است که شرکت های آمبولانس فقط برای حمل و نقل مردم و نه برای درمان آنها پرداخت می شوند.

اکنون یک بسته کمک در برنامه نجات ایالات متحده و یک برنامه بهداشتی جدید فدرال می تواند توانایی مالی شرکت های آمبولانس را فراهم کند و به طور کلی تغییر دائمی در پزشکی فوری را نشان دهد.

تلاش برای بازپرداخت هزینه های شرکت های آمبولانس با لایحه ای که توسط سنس ارائه شد ، آغاز شد. کاترین کورتز ماستو ، D-Nev. ، و بیل کسیدی ، R-La. کورتس ماستو به این طرح رأی مثبت داد ، اما کسیدی رأی نداد.

سناتور کاترین کورتس ماستو ، D-Nev. ، در 10 فوریه 2021 وارد مجلس سنا می شود.Tom Williams / CQ-Roll Call، Inc. از طریق پرونده Getty Images

کورتس ماستو گفت: “اولین پاسخ دهندگان ما بیشتر مراقبت از بیماران را در طی بیماری همه گیر انجام دادند و این اشتباه است که شرکت های آمبولانس حقوقی دریافت نمی کنند مگر اینکه بیماران را به بیمارستان منتقل کنند.”

طبق تصمیم خاویر بسرا ، که روز پنجشنبه توسط سنا به عنوان وزیر بهداشت و خدمات انسانی تأیید شد ، این لایحه می تواند صدها میلیون دلار کمک کند.

وکلای آمبولانس نزدیک به یک سال است که برای دریافت این کمک با کنگره در حال گفتگو هستند.

کتی لستر ، لابی گر انجمن آمبولانس آمریکا با استناد به تجهیزات حفاظتی شخصی گفت: “برای برخی از خدمات ، واقعاً باز نگه داشتن درها و داشتن PPE و ارائه خدماتی که کارمندان خود به آنها احتیاج دارند ، یک مشکل واقعی شده است.” “سرانجام همه ستاره ها تسطیح شدند و ما توانستیم این فرصت را در طرح نجات آمریکا پیدا کنیم.”

Empress EMS در نیو راشل ، نیویورک ، بسیاری از این موارد را در ابتدای شیوع همه گیر تجربه کرد و هزاران نفر را بدون هیچ گونه هزینه ای درمان کرد. پروتکل درمان دولتی اساساً به شرکت های آمبولانس می گوید تا جایی که کاملاً لازم نباشد از انتقال بیماران به بیمارستان خودداری کنند

طبق سرویس آمبولانس آمریکا ، برخی از خدمات آمبولانس ، مانند Empress EMS ، گفتند که 30-40 درصد از حجم تماس های اضطراری خود را به سمت پاسخ های در محل معطوف می کنند. به طور کلی ، در سراسر کشور 12 درصد افزایش یافته است ، که به معنای یک بار مالی سنگین برای شرکت های آمبولانس است.

هانان کوهن ، مدیر بازرگانی در Empress EMS ، گفت: “ما این کار را با هزینه شخصی انجام دادیم زیرا کار درستی بود.” “ما در پایان دوره های اوج کوید در مارس ، آوریل و مه ، چندین هزار درمان در محل انجام دادیم ، و هیچ درآمدی در برابر آن نداشتیم.”

“قدم های عظیم به جلو”

مراکز خدمات مدیکر و مدیکاید یک برنامه آزمایشی را آغاز کرده اند که به طور کامل درمان در محل استاندارد نیست ، اما گزینه های بیشتری را برای شرکت های آمبولانس و بیماران قبل از شروع یک سفر گران قیمت به بخش اورژانس فراهم می کند. برنامه جدید با تاخیر در همه گیر ، در ژانویه با مشارکت 205 آمبولانس آغاز شد.

برنامه مدیکر که به عنوان الگویی برای استفاده اورژانسی ، درمانی و حمل و نقل شناخته می شود ، یک آزمایشی 5 ساله در 36 ایالت و واشنگتن است که به شرکت های آمبولانس اجازه می دهد تا بیماران را به منظور کاهش فشار و کاهش فشار به پزشک مراقبت های اولیه یا اورژانس خود منتقل کنند. هزینه های اضطراری. پیراپزشکان یا EMT ها در صحنه تصادف یا مراقبت های پزشکی فوری می توانند با پزشکی که از طریق سلامتی از راه دور تماس می گیرد نیز معالجه کنند.

Empress EMS Captain AJ Briones در صحنه اضطراری در حالی که پزشکان در 22 آوریل 2020 در یونکرز ، نیویورک با آمبولانس سوار بیمار می شوندپرونده تصویر جان مور / گتی

کوهن گفت: “این یک سرویس با ارزش است که به طور کلی هزینه شرکت های بیمه را کاهش می دهد ، از پرداخت های مشترک بیمار و کسر هزینه ها می کاهد” و همه اینها برای سیستم بهداشت و درمان با کاهش هزینه ها ارزشمند است.

مرجع فوریت های پزشکی منطقه ای ، معروف به Remsa ، در رنو ، نوادا ، از سال 2011 مانند یک خوکچه هندی برای این نوع برنامه ها عمل می کند. با اعطای کمک 10 میلیون دلاری ، خدمات خود را گسترش داده است تا شامل درمان و مراقبت در At در خانه ، بیماران از پرستار تا پرستار می توانند برای مشاوره پزشکی تماس بگیرند و بیماران را می توان به پزشکان مراقبت های اولیه یا کلینیک های اورژانس منتقل کرد.

طی چهار سال ، آنها بیش از 9 میلیون دلار پس انداز برای جامعه خود با کاهش تعداد خدمات حمل و نقل اضطراری مورد نیاز گزارش دادند.

وی گفت: “شما گرانترین منبع را كه باید 24 ساعته آماده باشد به مردم می فرستید و 30 درصد از بیمارانی كه هر روز به آنها پاسخ می دهیم یا به كمك های اولیه نیاز دارند و یا به كمك های اولیه كمتر.” آدام هاینز ، مدیر بهداشت و درمان رمزا . “بنابراین ، برای ما این س wasال بود که چگونه می توان در شرایط اضطراری کودک هنگام خفگی ، مادربزرگ دچار حمله قلبی ، غرق شدن در یک فرد صرفه جویی کرد و قادر به پاسخگویی سریع و افراد واجد شرایط بالینی ، ضمن پر کردن شکاف یک شبکه ایمنی باشد؟ “

اعضای جامعه آمبولانس گفتند که این درسی است که به سختی به دست آمده است ، و با شیوع بیماری همه گیر و احتمال وجود نقره پس از یک سال مشکلات سلامتی نشان داده شده است. در این مرحله ، بسیاری گفته اند كه با احتیاط خوش بین هستند ، اما در عین حال منتظرند ببینند كه شركت های بیمه خصوصی چه تصمیمی می گیرند.

ترس این است که حافظه کوتاه مدت شود.

مدیر عامل رمسا ، دین داو گفت: “این گام های بزرگی به جلو است و امیدواریم که با گذشت زمان در جای خود باقی بمانند.” “ما نمی توانیم فقط سر خود را در ماسه ها دفن کنیم و از تصمیم گیری های دشوار برای تغییر امتناع ورزیم. این راهی نیست که بتوانیم پایین بیاییم. “


منبع: dastchin-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>