[ad_1]

بر اساس لیست سالانه گزارش اخبار و جهان ایالات متحده ، برای چهارمین سال متوالی ، رژیم مدیترانه ای در بهترین رژیم های غذایی رتبه اول را دارد. DASH و رژیم های انعطاف پذیر که در جایگاه دوم رژیم های عمومی قرار دارند. اولین مورد کاهش فشار خون است و دوم رژیم غذایی اصلاح شده گیاهخواری است. کارشناسان می گویند چنین رتبه بندی تعجب آور نیست ، زیرا هر سه رژیم غذایی شباهت های مشترکی دارند: پیگیری آنها آسان است و تمرکز آنها بر روی غذاهایی است که مردم می توانند به جای حذف از آنها استفاده کنند.

مایا فلر ، یک متخصص تغذیه ثبت شده در بروکلین ، گفت: “رژیم غذایی مدیترانه ای بر خلاف غذاهایی که می خورید ، واقعاً بر این است که شما کدام مواد غذایی را اضافه کنید.” “آنچه در این الگوی غذایی مشاهده می کنید این است که از بسیاری از فرهنگ ها و غذاها پشتیبانی می کند ، جایی که گاهی اوقات” رژیم معمولی “به این معنی است که شما باید به آن روش خاص غذا بخورید و این انعطاف پذیری و فرد را امکان پذیر نمی کند.”

در اینجا بهترین رژیم های غذایی در سال 2021 با توجه به پانل متخصصان بهداشت ملی اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی وجود دارد:

آیا نووم رژیم خوبی است؟

برای اولین بار ، این نشریه Noom را جستجو می کند ، که از طریق برنامه خود به اعضای خود پشتیبانی می کند. نوم جنی کریگ را به مقام سوم در گروه رژیم های غذایی برتر تساوی داده و در جایگاه دوازدهم رژیم ها قرار گرفت.

از نظر رژیم های تجاری ، WW (ناظر وزن سابق) در جایگاه اول قرار گرفت ، در حالی که رژیم کلینیک مایو در رتبه دوم قرار گرفت.

“این واقعا عملکرد خوبی است (برای Noom). ما مدت زیادی است که رژیم جدیدی نداریم که در سال اول آن بسیار خوب ظاهر شده باشد ، “آنجلا هاپت ، ویراستار بهداشت در US News & World Report ، به TODAY گفت. “یکی از مهمترین لحظات این بود که من با رژیم جدید بیشتر آشنا شوم و آن را به خوبی ببینم. این یک رژیم غذایی مناسب است که برای بسیاری از افراد انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. “

هنگام تفکر در مورد تغییر عادتهای غذایی ، حمایت بیشتر ممکن است بیش از هر زمان دیگری مهم باشد.

“Noom یک م psychologicalلفه روانشناختی قوی دارد که لزوماً در سایر الگوهای غذایی وجود ندارد. لسلی بونچی ، متخصص تغذیه ثبت شده و صاحب نکات فعال در زمینه غذا خوردن ، می تواند مفید باشد. “

رژیم های غذایی مانند Whole30 و keto که محبوب هستند ، همچنان عملکرد ضعیفی دارند زیرا رعایت آنها دشوار است. این نشریه برای اولین بار رژیم کتو اصلاح شده را بررسی می کند ، اما همچنین در پایین لیست قرار دارد و در 35 رژیم غذایی مرتبط با Whole30 قرار دارد. کتو در 37 رژیم از 39 رژیم غذایی قرار دارد.

هاپت گفت: “او کف مطلق بشکه را نشان نداد ، اما همچنین عملکرد خوبی را ارائه نداد که من فکر کردم آیا می تواند.” “این یک نسخه سالم از کتو است … این یک فرم کمتر جدی از این رژیم کتو کلاسیک است که هرگز رتبه خوبی برای ما نداشته است.”

در این نشریه کیت های تحویل غذا نیز مورد بررسی قرار گرفت که در طی همه گیر شدن همه گیر شد.

هاپت گفت: “ما در مورد كیت های تغذیه تحقیق كردیم ، اما از نظر تركیب آنها با بهترین رژیم غذایی.” “اگر شما فردی هستید که دوست دارید کیت های تحویل غذا تهیه کنید ، وقتی فکر می کنید کدام رژیم برای شما در سال 2021 بهترین است ، فکر می کنم می خواهید این گزینه ها را در نظر بگیرید.”

آیا کسی حتی به رژیم گرفتن در سال 2021 فکر می کند؟

بعد از انسداد ، فاصله اجتماعی و همه گیری مداوم ، بسیاری حتی نمی خواهند به فکر کاهش وزن یا رژیم باشند. و کارشناسان می گویند نباید باشد. در عوض ، آنها باید به فکر غذا خوردن برای سلامتی باشند.

“بسیاری از نکات منفی در سال جاری وجود داشته است که وقتی مردم به رژیم فکر می کنند ، بسیار منفی است:” چه چیزی را کنار بگذارم؟ ” گفت بونچی. “این در حال تبدیل شدن به یک چیز منفی دیگر در تمام کارهایی است که ما انجام نمی دهیم. بنابراین ما در حال قضاوت هستیم که چه کارهایی می توانستیم بهتر انجام دهیم. و این نه لزوما باعث سلامت روان می شود و نه سلامت جسمی خوب. “

فلر گفت که در حال حاضر به بیماران خود می گوید که ترازو را فراموش نکنند.

“تا آنجا که به مکالمه ما مربوط می شود ، این چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. ما در مورد مارکرهای خاص متابولیکی صحبت می کنیم: قند خون شما کجاست؟ فشار خون شما چگونه است؟ مشخصات چربی شما چگونه است؟ کلسترول شما کجاست؟ “او گفت. آنچه در بیمارانم یافتم این است كه این اعداد در مورد نتایج سلامتی آنها بسیار قابل پیش بینی است. وقتی به این اعداد می اندیشیم ، پس چگونه رژیم و شیوه زندگی خود را تغییر می دهید؟”

از آنجا که سه رژیم غذایی با بالاترین رتبه رژیم غذایی را ترویج می کنند ، شامل بیشتر میوه ها ، سبزیجات و غلات سبوس دار در رژیم غذایی باعث می شود غذای سالم منزجر کننده نباشد. و این می تواند بر سلامت کلی انسان تأثیر واقعی بگذارد – می تواند به طور تصادفی منجر به کاهش وزن شود.

“این الگوی غذا خوردن واقعا معقول است ، مگر نه؟” آنها پایدار هستند. آنها شخصی هستند. آنها امکان انعطاف پذیری را فراهم می کنند. آنها اختلافات مذهبی و فرهنگی را فراهم می کنند. ” “برای یک فرد معمولی که می خواهد سلامت متابولیک بدن خود را تحت تأثیر قرار دهد ، به احتمال زیاد نتایج بالینی خوبی خواهد داشت.”

این الگوی غذا خوردن با بودجه های مختلف نیز سازگار است. به گزارش فیدینگ آمریکا ، به دلیل بحران COVID-19 ، بیش از 50 میلیون آمریکایی از جمله 17 میلیون کودک با عدم امنیت غذایی روبرو هستند. بزرگترین سازمان مبارزه با گرسنگی این کشور اعلام کرد که 50٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فلر گفت: “از ابتدای شیوع همه گیری ، تعداد افرادی كه دچار ناامنی غذایی شده اند به طرز چشمگیری افزایش یافته است.” “ما باید در مورد قابلیت دسترسی فکر کنیم. اگر می توانید لوبیای خشک تهیه کنید و اگر لوبیای خشک دارید می توانید یک میلیون ظرف درست کنید و این در هر سه الگوی غذایی قرار می گیرد. “

تهیه انبار چیزهایی مانند لوبیای خشک یا غلات کامل همچنین می تواند تعداد سفرهایی را که به فروشگاه مواد غذایی می رود کاهش دهد و خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 را کاهش دهد.

بر سلامت کلی تمرکز کنید

وقتی افراد تغییر در عادات غذایی را در نظر می گیرند ، فلر توصیه می كند در مورد سلامت كلی و توانایی پیروی از آنها بیندیشید.

وی گفت: “هرگاه خود را به حدی محدود كنید كه نمی توانید غذاهای خاصی را وارد كنید ، سپس یك م componentلفه روانشناختی متولد می شود كه نتیجه نامطلوبی است.”

پاسخ این س questionsالات بسیار مهمتر از عدد مقیاس است.

[ad_2]

منبع: dastchin-khabar.ir