در دستورالعمل های رژیم غذایی اصرار بر افزودن قند برای نوزادان ، کودکان خردسال زیر 2 سال نیست



اکنون والدین یک دلیل اضافی برای گفتن “نه” به آب نبات ، کیک و بستنی برای کودکان خردسال دارند. اولین دستورالعمل های رژیم غذایی رژیم غذایی برای نوزادان و کودکان خردسال دولت ایالات متحده ، که روز سه شنبه منتشر شد ، توصیه می کند حداقل شش ماه از شیر مادر تغذیه کنید و برای کودکان زیر 2 سال قند اضافه نشده باشد.

باربارا شنمن ، متخصص تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا ، دیویس ، گفت: “هرگز شروع این کار زود نیست.” “شما باید هر لقمه را در آن سالهای اولیه حساب کنید.”

این رهنمودها دو توصیه اصلی محققانی را که به دولت مشاوره می دهند ، رد می کنند. این مشاوران در ماه جولای گفتند که همه باید قند اضافه شده را به کمتر از 6 درصد کالری محدود کنند و مردان باید الکل را به یک نوشیدنی در روز محدود کنند.

در عوض ، دستورالعمل ها نکات قبلی را دنبال می کنند:

  • قند اضافه شده را به کمتر از 10 درصد کالری در روز پس از 2 سالگی محدود کنید.
  • و مردان باید الکل را به بیش از دو نوشیدنی در روز ، دو برابر مقدار توصیه شده برای خانمها ، محدود کنند.

شنمن ، كه رياست كميسيوني را در زمينه راهنماي دولت داشت ، گفت: “من فكر نمي كنم كه ما با مشروبات الكلي تمام شده باشيم.” “چیزهای بیشتری وجود دارد که ما باید یاد بگیریم.”

دستورالعمل های رژیم غذایی هر پنج سال یکبار توسط وزارت کشاورزی و وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی صادر می شوند. دولت از آنها برای تعیین استاندارد برای ناهار مدرسه و سایر برنامه ها استفاده می کند. برخی موارد برجسته:

ارائه بادام زمینی ، سایر مواد حساسیت زا به نوزادان

در این دستورالعمل آمده است که نوزادان باید حداقل برای مدت 6 ماه از شیر مادر تغذیه کنند. اگر شیر مادر در دسترس نیست ، آنها باید شیر غنی شده با آهن را در سال اول دریافت کنند. نوزادان باید از مدت کوتاهی پس از تولد ویتامین D اضافی دریافت کنند.

نوزادان می توانند از حدود 6 ماهگی غذاهای دیگر را شروع کنند و باید در کنار غذاهای دیگر از غذاهای آلرژی زا بالقوه آگاه شوند.

در این رهنمودها آمده است: “ورود مواد غذایی حاوی بادام زمینی در سال اول خطر ابتلا به کودک به آلرژی غذایی به بادام زمینی را کاهش می دهد.”

توصیه های بیشتری نسبت به رهنمودهای قبلی برای زنان باردار و شیرده وجود دارد. برای ارتقا To رشد سالم مغز در نوزادان ، این زنان باید 8 تا 12 اونس غذای دریایی در هفته بخورند. آنها باید اطمینان حاصل کنند که ماهی هایی مانند ماهی کاد ، ماهی آزاد ، ساردین و تیلاپیا را با مقادیر کمتری جیوه انتخاب می کنند ، که می تواند به سیستم عصبی کودک آسیب برساند.

زنان باردار نباید طبق دستور الکل مصرف کنند و زنان شیرده باید مراقب باشند. کافئین در حد متعادل بی خطر به نظر می رسد و زنان می توانند در مورد آن با پزشکان خود صحبت کنند.

منابع قندهای اضافه شده

اکثر آمریکایی ها از پیروی از بهترین نکات تغذیه ای ، که به چاقی ، بیماری قلبی و دیابت کمک می کند ، پیروی نمی کنند. بیشتر توصیه های جدید آشنا به نظر می رسد: بشقاب خود را با میوه و سبزیجات پر کنید و چربی های اشباع شیرین و سدیم را کاهش دهید.

این دستورالعمل ها پیشنهاد می کند تغییرات کوچکی ایجاد شود که اضافه می شوند: گندم رنده شده ساده را جایگزین غلات مات کنید. لوبیای سیاه کم سدیم را انتخاب کنید. به جای نوشابه ، آب گازدار بنوشید.

برنامه ای وجود دارد که به مردم کمک می کند تا دستورالعمل های موجود از طریق وب سایت My Plate دولت را دنبال کنند.

بزرگترین منابع قندهای اضافه شده در رژیم غذایی معمول آمریکایی عبارتند از:

  • نوشابه و سایر نوشیدنی های شیرین شیرین
  • دسر ، میان وعده ، آب نبات
  • قهوه و چای شیرین

این غذاها نقش بسیار کمی در تغذیه دارند ، بنابراین دستورالعمل ها محدودیت هایی را توصیه می کنند.

اطلاعاتی درباره قند اضافه شده بر روی برچسب “حقایق تغذیه” روی مواد غذایی بسته بندی شده وجود دارد. اطلاعات مربوط به چربی های اشباع شده و سدیم نیز در این برچسب وجود دارد.


منبع: dastchin-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>