[ad_1]

شرکت آمبولانس استفان هوفر ، West Traill EMS ، در میویل ، داکوتای شمالی ، طی دو ماه گذشته فقط یک یا دو تماس غیر Covid-19 دریافت کرده است. اما وی گفت که به دلیل همه گیری ، تعداد موارد 20 تا 30 درصد افزایش یافته است. در همین زمان ، هزینه های شرکت افزایش یافته ، درآمد آن کاهش یافته و نیروی کار توسط ویروس از بین می رود.

این شرکت که به طور خصوصی توسط داوطلبان ، چندین کارمند و چهار کامیون پشتیبانی و پشتیبانی می شود ، بیش از 1500 مایل از دشت داکوتای شمالی را پوشش می دهد و در حدود 10 هزار نفر در خاور دور ایالت خدمات ارائه می دهد.

خدمات EMS خصوصی در مراکز شهری و روستایی در سراسر کشور در ماه آوریل 350 میلیون دلار کمک مشترک به Covid-19 دریافت کردند ، اما این شرکت ها می گویند که این پول طی چند هفته تمام می شود. ماه ها بعد ، این نیاز همچنان زیاد است زیرا آنها با هجوم دیگری از ویروس کرونا مواجه هستند.

هوفر گفت که اگر آمبولانس هایی مانند وی کمک فدرال اضافی دریافت نکنند ، نمی داند شرکت وی چه مدت می تواند سرعت فعلی خود را حفظ کند – و حتی کمتر از این که با افزایش موارد منتظر شکرگذاری کنار بیاید. وی گفت به زودی می تواند کارمندان خود را از دست بدهد. این همچنین می تواند به معنای پاسخ دادن به تماس های کمتر باشد.

EMT با یک آمبولانس در مارمارت ، نیویورک کار می کندآکرمن + گروبر / برای NBC News

وی گفت: “این فردا پایان نخواهد یافت و این مهمترین چیز است.” “ما باید اطمینان حاصل کنیم که در مدت شش ماه هنوز می توانیم از افراد مراقبت کنیم ، و درک این مسئله واقعاً دشوار است.”

انجمن آمبولانس آمریکا در نامه ای که به وزارت بهداشت و خدمات انسانی ارسال کرده و منحصراً از NBC News دریافت کرده است ، گفته است که “سیستم مراقبت های پزشکی فوری 911 در ایالات متحده در یک مرحله حساس قرار دارد. بدون تسکین بیشتر ، به نظر می رسد که شکسته خواهد شد ، حتی وقتی وارد جزر سوم ویروس در غرب میانه و غرب می شویم. “

سخنگوی HHS گفت که آژانس نزدیک به 107 میلیارد دلار به بیش از 550،000 تامین کننده در سراسر کشور تحویل داده و ماه گذشته دور سوم 20 میلیارد دلار بودجه را افتتاح کرده است که به گفته آنها در دسترس آمبولانس ها است.

با این حال ، این مرحله سوم از بودجه با محدودیت همراه است. این هزینه برای هر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و ارائه دهنده خدمات حداکثر 2 درصد از درآمد خود برای سال 2019 است. EMS گفت که آنها از این پول سپاسگزار هستند ، اما این مانع از شکست آنها نخواهد شد.

تمام بودجه ای که دولت فدرال به ما داده بود ، اعم از بودجه PPP یا پول HHS ، مدتهاست که از بین رفته است.

مشكل شركت هاي آمبولانس خصوصي مانند هوفر اين است كه آنها ديگر تماس ارزشمند انتقال 911 يا بيمارستاني را كه قبلاً دريافت كرده اند ، دريافت نمي كنند ، زيرا بيمارستان ها ، خانه هاي سالمندان و افراد به دليل بيماري همه گير ، عمليات و اقدامات پزشكي را به تعويق مي اندازند. در همین حال ، سرویس های آمبولانس مجبور به خرید تجهیزات محافظت شخصی بیشتری شده اند که در ماه های اخیر 20 تا 25 درصد افزایش یافته است تا ایمنی آنها حفظ شود.

اما درآمدها كاهش یافته است ، زیرا انتظار می رود آمبولانس ها در حال حاضر در محل اورژانس به درمان افراد در محل بپردازند. این استاندارد جدید مراقبت در طی یک بیماری همه گیر است ، اما اگر بیمار از نظر فنی منتقل نشود ، مراکز Medicare و Medicaid خدمات از بازپرداخت این روش درمانی برای شرکت ها خودداری می کنند.

این یک ضربه بزرگ مالی برای شرکت های آمبولانس است که به تماس های 911 در سراسر کشور پاسخ می دهند ، به خصوص به این دلیل که اگر Medicare آن را پوشش ندهد ، اکثر شرکت های بیمه نیز این کار را نمی کنند.

“تمام بودجه دولت فدرال به ما PPP بود [Paycheck Protection Program] بودجه یا پول از HHS ، همه مدتها از بین رفته است “، گفت: جیم فینگر ، مدیر ارشد خدمات آمبولانس منطقه ای ورمونت ، که رئیس گروه کاری انجمن آمبولانس آمریکا است. وی ادامه داد: “اما ما هنوز همه این مشکلات را داریم و در تلاش هستیم تا برای زنده ماندن از راه های اقتصادی راهی برای ادامه کار خود پیدا کنیم.”

“واقعیت خوب به نظر نمی رسد”

آمبولانس های خصوصی از حدود یک سوم جوامع ایالات متحده ، اغلب در مناطق روستایی مراقبت می کنند ، اما آنها فقط 350 میلیون دلار کمک مالی از دولت فدرال دریافت کرده اند – تقریبا به همان میزان دندانپزشکان.

در همین حال بیمارستان ها و خانه های سالمندان در مجموع بیش از 30 میلیارد دلار دریافت کرده اند.

آرون راینرت ، رئیس انجمن آمبولانس آمریکا گفت: “آمبولانس های آمریکایی ، علی رغم هزینه های بالا و کاهش درآمد ناشی از بیماری همه گیر Covid-19 ، مراقبت های بهداشتی ماهرانه ای را به صورت تقاضا و به صورت شبانه روزی برای هر خانواده در کشور ما ارائه می دهند.” در یک بیانیه. “این چالش های مالی با کمبود کارکنان بیشتر می شود ، زیرا EMT ها و پیراپزشکان پس از قرار گرفتن در معرض عفونت یا ویروس کرونا ، قرنطینه می شوند.”

این انجمن در نامه ای به وزارت بهداشت و خدمات بشردوستانه گفت كه امدادگران و پرسنل فوریت های پزشكی كه آمبولانس ها را در سراسر كشور مونتاژ می كنند به 2.62 میلیارد دلار – حدود 43،500 دلار برای هر یك از تقریبا 6 میلیون آمبولانس مسئول نیاز دارند. از 911 تماس. آنها پیشنهاد برداشت وجوه از صندوق حمایت از تأمین کننده را که یک گلدان 175 میلیارد دلاری است ، ایجاد شده توسط قانون کمک ، مساعدت و امنیت اقتصادی (CARES) برای ویروس کرونا در حمایت از کارکنان بهداشتی و توزیع شده توسط HHS است.

علیرغم درخواست مداوم انجمن آمبولانس برای پشتیبانی ، آنها چیزی بیشتر از 350 میلیون دلار دریافتی در ماه آوریل دریافت نکردند.

هانان کوهن ، مدیر پیراپزشکی و مدیر توسعه شرکت در Empress EMS ، که در فعالیت می کند ، گفت: “در مقایسه با آنچه افراد دیگر در صنعت بهداشت و درمان می شناسند ، این یک قسمت کوچک و بخشی از ضررهایی است که متحمل شده ایم.” برانکس و یونکرز در نیویورک. “ما به چیزهای بیشتری امیدوار هستیم ، اما به نظر نمی رسد واقعیت کمک کند. ما همچنین به دنبال تغییرات ساختاری در نحوه بازیابی EMS و آمبولانس ها در ایالات متحده هستیم. این 20 سال است که یک مشکل است. “

اگرچه این واقعیت که تعداد سرویس های آمبولانس به طور فزاینده ای در ایالات متحده محدود می شود مسئله جدیدی نیست ، اما این مشکل در طی همه گیر شدن بیماری شدیدتر شد.

تعداد فزاینده موارد در سراسر کشور نیز از آنچه تصور می کردیم بدتر می شود. بسیاری از شرکتهای آمبولانس گفتند که موج کنونی در جامعه آنها همانند آنچه خدمات EMS نیویورک در مارس و آوریل تجربه کرده اند ، بد به نظر می رسد.

راشل هاراکینگ ، رئیس سرویس آمبولانس در الپاسو ، تگزاس ، گفت: “ما وقتی دیدیم تمام قله هایی که در نیویورک اتفاق افتاده است ، تصور نمی کردیم که یکی از مکانهایی باشد که در آنها بسیار شگفت انگیز و شدید باشد.” . “من می خواهم به دلیل شرایطی که برای ورود به آن و هر روز باید ببینیم ، هزینه خطر را پرداخت کنم. مداوم است. “

در چشم هیچ کمکی وجود ندارد

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل ماه اوت ، رئیس جمهور دونالد ترامپ در مورد چالش های مالی پیش روی خدمات آمبولانس س wasال شد. به او گفته شد كه انجمن آمبولانس آمریكا نگران است كه شركتهای EMS در سراسر كشور كمك لازم را دریافت نكرده باشند.

ترامپ گفت اولین بار است که این موضوع را می شنود.

وی پس از تمجید از “افراد آمبولانس” و همچنین کارمندان بهداشت ، اعضای نیروی انتظامی ، ارتش و آژانس مدیریت اضطراری فدرال ، گفت: “من مطمئناً بررسی خواهم کرد. منظورم این است که شما برای اولین بار چیزی به من می گویید. هیچ کس شکایت نمی کند که پول زیادی به او پرداخت نمی کنند ، اما ما به رانندگان آمبولانس نگاه خواهیم کرد. “

چهار ماه بعد ، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. در همین حال ، شرکت های آمبولانس – به ویژه شرکت های کوچکتر که در مناطق روستایی خدمت می کنند – گفتند که اعصاب کارکنان خود را در میان طبیعت بی امان بیماری همه گیر و وعده کوچک امداد رسانی دیده اند.

رونالد نیکولز ، مدیر خدمات اورژانس در EMS County Chambers ، که به یک شهرستان بزرگ روستایی در 50 مایلی شرق هوستون خدمت می کند ، گفت: “من می توانم به شما بگویم که استرس ذهنی حدود 10 برابر بیشتر از حد معمول برای ما مراقبان بهداشت است.”

هنوز هم بعید است که حمایت بیشتری نسبت به پول فعلی یا حتی در یک بسته جدید کمک شود.

همه پسران ما در خط مقدم هستند و کارهای مشابه این پزشکان و پرستاران را انجام می دهند. ما فقط کمتر از آنها به بودجه دسترسی داریم.

یک مقام جمهوری خواه کاپیتول هیل که از مذاکرات صندوق همه گیر در جریان است ، اظهار داشت که تردید وجود دارد که شرکت های آمبولانس در بسته کمکی که اکنون در حال مذاکره است ، کمکی را که درخواست کرده اند دریافت کنند ، اگرچه بودجه اضافی 50 در حال حاضر بالغ بر 100 میلیارد دلار برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به عنوان بخشی از این لایحه در نظر گرفته شده است.

با این حال ، این پول به طور خاص برای گروه هایی مانند شرکت های آمبولانس صرف نخواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مذاکرات اخیراً در مسیر صحیح بوده است ، گفت: “اگر شروع به علامت گذاری کنیم ، ناگهان می خواهیم بدون وقفه در مورد چگونگی تقسیم گلدان لابی کنیم.” “من فقط فکر نمی کنم کنگره بخاطر معرفی هر زبانی که بتواند چیزی خاص از صنعت ایجاد کند ، خارش دارد.”

آتش نشانان و پیراپزشکان از اداره آتش نشانی County Ann Arundel پس از بارگیری یک بیمار هنگام پاسخگویی به تماس اضطراری از 911 در 11 نوامبر 2020 در گلن برنی ، میشیگان ، سوار آمبولانس شدند.الکس ادلمن / پرونده تصویری گتی

آنها ترجیح می دهند از همان زبانی که در قانون مراقبت استفاده می کنند استفاده کنند ، که بیشتر این تصمیم گیری را به HHS واگذار می کند.

اما این بخش از ملاحظات مشابهی نیز استفاده می کند ، زیرا می ترسد که اگر با خواسته های شرکت های آمبولانس کنار بیاید ، با افزایش تعداد افراد در صنعت مراقبت های بهداشتی تحت فشار قرار گیرند.

با این حال ، شرکت های آمبولانس در سراسر کشور اصرار دارند که باید کاری انجام شود. آنها اولین کسی هستند که نیازهای آمریکایی هایی را که از بیشترین مراقبت های پزشکی اورژانس در تاریخ معاصر رنج می برند برآورده می کنند و می گویند نزدیکترین آنها به تجزیه است.

به عقیده بسیاری ، اوضاع به طور فزاینده ای رو به زوال می رود و از نظر احساسی سودمند است.

نیکولز گفت: “ما در ابتدا زندگی پراسترس داریم ، اما تصمیم گرفتیم که به جوامع خود خدمت کنیم و به مردم خدمت کنیم.” “ما همیشه این کار را بدون شناخت انجام داده ایم – و اکنون از Covid-19 بیش از گذشته بهره مند شده ایم – اما قانونگذاران ایالتی و کنگره باید بدانند که همه پسران ما در خط مقدم هستند و کارهای مشابه این پزشکان و پزشکان را انجام می دهند. خواهران ما فقط کمتر از آنها به بودجه دسترسی داریم. “

[ad_2]

منبع: dastchin-khabar.ir