کسب و کارها برای ترقی بایستی بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و عمل اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب وبسایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولین کاری که می بایست در همین راستا انجام بدهید این هست که یک اسم اینترنتی خوب و دیدنی تعیین کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می کنید به جهت کسب و عمل شما منطقی است و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از عبارات غریبه به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 مورد زیاد اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب تارنما خود از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما به جهت مخاطبان جذاب خواهد بود و چندین قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب سایت می بایست از حیث ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز باید طریق عمل اهمیت وبسایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را انتخاب نمایید یا این که حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی انتخاب نمایید که چه طرحی به جهت وبسایت خویش در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت سایت و نیز برای سئو دارای است. چون گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را هم در لحاظ می گیرد.
به همین برهان بایستی از نظر بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما بازدید می نمایند بتوانند به راحتی دارای آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را ادراک کنند و همینطور در مرتبه بندی google قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ربط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان عملکرد به جهت ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید ضروری است. همین بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در آیتم کسب و کار خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد جور کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک فرآورده است، باید تصاویری اساسی میزان مرغوب بودن خوب به جهت همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی عمل می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست کل کارها و کارهای انجام شده را حیاتی جزئیات در وب تارنما خویش قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب و مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در آیتم کیفیت همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید حساس ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. تارنما خود را حساس دقت به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ فردی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار به جهت وب سایت شما همین هست که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب تارنما رقبای خویش را تحلیل کنید، به تیتر مثال درصورتیکه به ساخت و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین حریف خود را در راستا کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همچنین تحلیل نمایید و عارضه ها برد او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در وبسایت خود استفاده کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی وقت ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند دوچندان حاذق باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، اهمیت ثبت اطلاعات حساس در سایت خود، در فعالیت خویش قادر و قوی باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در وب سایت مطمئناً یکی از از مهمترین امور است، براین اساس بایستی برگه منحصر به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن شرکت چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک برگه اطلاعات تماس در وبسایت خویش قرار دهید و کل اطلاعات مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک نتورک های اجتماعی را برای به دست آوردن و کار خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه دارای تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت به دست آوردن و کار ارتقاء جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و آدرس ایمیل و کانال های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وبسایت قرار ندهید، آن‌ها باید بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، بدین ترتیب اهمیت کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه شوید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی گوشی های هوشمند این قابلیت را دارا‌هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه بدون کلمه ها اختصاری بی فایده هست و تارنما فارغ از استراتژی مشخص بی معنا و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحه ها متفاوت وبسایت خویش استفاده می کنید. به تیتر مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا اصلی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام بسط یک راهکار استراتژیک برای تارنما خود، می بایست راهی برای ساخت یک فراخوان برای مبادرت در حیث بگیرید. همین بدان معنی هست که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در وبسایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ آیتم علاقه خویش در هر کاغذ از وب سایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به تیم شما لینک دهند. بتوانید به سایت خود بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را مشاهده کنید، محصولات خود را مشاهده نمایید و …
شما می بایست هدف ها خود را در تارنما خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از وب سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارااست می بایست به طور تمام امکانات و اطلاعات ضروری را به صورت آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک نتورک های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه مورد استقبال بیشتر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما باید در آنان کاربر شوید و به دست آوردن و کار خود را در وبسایت خود بسط دهید تا کسب و عمل خویش را بسط دهید. این نیز در سئوی شما فراوان مفید است. عمل در کانال های اجتماعی و سناریو پیوند های آن ها در وب تارنما باعث تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر