[ad_1]

واشنگتن – در اواخر ماه ژوئیه ، مقامات دولت در عملیات Warp Speed ​​گفتند که وقتی واکسن های Covid-19 در حال آمدن است ، یک مبارزات سختگیرانه چهار تا شش هفته ای برای تشویق آمریکایی ها برای خودکشی وجود دارد. اکنون که سرانجام تعدادی از واکسن ها در معرض دید قرار دارند ، مقامات بهداشت ایالتی به NBC News گفتند که آنها هنوز مواد دولت فدرال را ندیده اند.

داده ها نشان می دهد که نگرانی در مورد تمایل مردم آمریکا برای ثبت نام در عکس وجود دارد. در حالی که نظرسنجی های اخیر نشان دهنده افزایش تعداد آمریکایی هایی است که مایل به تزریق واکسن هستند ، آخرین بررسی STAT / هریس نشان می دهد که حداقل 42٪ هنوز تمایلی ندارند.

دولت فدرال اخیراً استراتژی خود را برای آموزش بهداشت عمومی تغییر داده است ، در میان نظارت رسانه ها و کنگره در مورد ادعای سیاسی شدن ارتباطات. پس از بررسی توسط دبیر وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی ، این اداره قرارداد 15.1 میلیون دلاری را لغو کرد که شامل کار با اعضای صنعت سرگرمی بود.

HHS با توجه به قرارداد دولت فدرال برای خرید

بر اساس بیانیه سخنگوی HHS ، فورس مارش بر روی واکسن ها تمرکز خواهد کرد و از “آموزش عمومی برای تشویق افرادی که تمایلی به استفاده از واکسن ندارند ، با اعتماد سازی ، حمایت از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، استفاده خواهد کرد. خدمات و تعامل جوامع و افراد. “

مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی این کمپین آغاز می شود. مدیرعامل Fors Marsh ، بن گرتویت ، در بیانیه ای به NBC News گفت كه تبلیغات رادیویی مبتنی بر علم “به زودی پخش و در روزها و هفته های آینده به سیستم عامل های دیگر پخش می شود.” HHS به NBC News گفت که قصد دارد “فشار زیادی بر کانال های رسانه های دیجیتال / اجتماعی از اوایل هفته آینده وارد کند.” HHS برای یک ویدیوی اکتبر در یوتیوب که توضیح می دهد چگونه واکسن تولید می شود ، به یک تلاش تبلیغاتی اشاره کرد.

سخنگوی HHS جدول زمانی را ارائه نداد و گفت: “زمان اساسی است و ما هنوز در حال انجام تحقیقات بازار هستیم.”

دکتر ویلیام شافنر ، متخصص بیماریهای عفونی در مرکز پزشکی دانشگاه گفت: “من فکر نمی کنم که این اتفاق می افتد ، من شواهدی را نمی بینم که نشان داده شده باشد. مرکز Vanderbilt که عضوی از کمیته مشورتی CDC در زمینه اقدامات ایمن سازی است.

سخنگوی HHS گفت که کار آژانس بر اساس کارهای قبلی CDC ، از جمله بخش “واکسیناسیون با اعتماد به نفس” در مبارزات قبلی آموزش واکسن استفاده می شود. اما وب سایت CDC اختصاص داده شده به این تلاش ها هنوز اشاره ای به تلاش برای افزایش اطمینان به واکسن COVID-19 نمی کند. و در صفحه سQالات متداول واکسیناسیون Covid-19 ، آژانس اعلام کرد که در حال انجام یک کارزار ملی برای رفع نگرانی های مردم در مورد واکسن COVID-19 نیست. مقامات به سوالات مربوط به به روز بودن اطلاعات وب سایت پاسخ ندادند.

برخی از کارشناسان ایمن سازی از رویکرد کند دولت فدرال انتقاد کرده اند.

جنی روزنبرگ ، رهبر ارتباطات برای دفتر جراح عمومی در دولت اوباما ، گفت: “ما می دانیم كه در بین برخی از بخشهای كشورمان در مورد ارزش واكسیناسیون تردید خطرناك وجود دارد. “غلبه بر این مانع – که برای برخی از افراد ممکن است کاملا منطقی باشد ، با توجه به تاریخ آمیخته ملت با برخی سیاست های نادرست از گذشته – اکنون باید در حال انجام باشد.”

دکتر سعد اومر ، مدیر انستیتوی جهانی بهداشت ییل ، ​​از رویکرد دیرهنگام دولت ترامپ در زمینه راه اندازی یک کمپین واکسیناسیون انتقاد کرد.

اومر گفت: “من دوست دارم یک استراتژی مبتنی بر علم برای ارتباطات و آموزش ببینم ، نه فقط ارتباط جمعی.”

اومر اظهار اطمینان كرد كه HHS پول خود را برای كارزار Fors Marsh در جهت ترغیب به واكسن واگذار كرده است ، اما گفت آموزش با تأمین كنندگان نیز باید زودتر آغاز شود. “با توجه به آموزش ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، ما باید داشته باشیم [continuing medical education] ماژولی که می تواند در سطح ملی گسترش یابد ، “وی گفت.” انگشت شست خود را در آب فرو می بریم تا مکالمه کنیم. ما رویکرد خاصی برای گوش دادن به جوامع رنگارنگ نداریم و این به تلاش و منابع نیاز دارد. “

کشورها در ارتباطات پیش می روند

ایالات متحده منتظر مواد فدرال نیست. حداقل دو نفر ، دلاور و واشنگتن ، هم اکنون در حال انجام کارزارهای روابط عمومی هستند تا از ساکنان بخواهند واکسن Covid-19 را در دسترس قرار دهند.

به گفته مقامات بهداشت ایالتی که به استعلام هر 50 ایالت توسط NBC News پاسخ دادند ، سایر ایالت ها در حال انجام گروه های متمرکز ، آزمایش پیام ها و همکاری با رهبران محلی برای توسعه استراتژی ها هستند.

حداقل 15 کشور به NBC News گفته اند که آنها در حال برنامه ریزی برای ایجاد تشویق عموم مردم برای گرفتن تصاویر هستند.

ایالت واشنگتن با تبلیغات ویدئویی موبایل که علم واکسن را توضیح می دهد ، ارائه می شود. به گفته سخنگوی ایالت ، دلاور این هفته ارسال گرافیک در شبکه های اجتماعی را آغاز کرد.

اندی بشیر ، فرماندار کنتاکی ، هفته گذشته گفت که خودش شلیک خواهد کرد ، به خبرنگاران گفت ، “من آماده انجام این کار خواهم بود ، همسرم ، انگلیس ، این کار را می کند و وقتی برای بچه ها تصویب شود ، بچه های من نیز آن را می گیرند. و گوش دهید ، من این سه نفر را بیشتر از خود زندگی دوست دارم. این را نمی گویم و اگر باور نمی کردم که ایمن نیست این کار را نمی کنم. “مقامات کنتاکی گفتند که اوایل این ماه قصد دارند یک تبلیغ خرید 7 رقمی را راه اندازی کنند.

به گفته مقامات دولتی ، آلاباما قصد دارد تبلیغات ویدیویی تلویزیونی را در ایستگاه های بنزین در بین سایر سیستم عامل ها انجام دهد. فلوریدا در طرح توزیع ایالتی خود تبلیغات یوتیوب ، نقاط رادیویی و کاورهای اتوبوس را به عنوان ابزاری برای ارسال واکسن ارائه می داد ، در حالی که پیشنهادات نبراسکا شامل بیلبوردها ، کامیون ها ، تماس های زنده فیس بوک و روبو بود.

در خلاصه ای از بنیاد خانواده قیصر آمده است که ایالت ها در برنامه های توزیع ارائه شده به CDC ماه گذشته استراتژی های ارتباطی خود را مورد بررسی قرار داده اند ، اما برخی از این استراتژی ها بیش از دیگران توسعه یافته اند. تقریباً یک سوم کشورها به لزوم مقابله با اطلاعات غلط اشاره می کنند ، اما اکثر آنها استراتژی های خاصی ارائه نمی دهند. فقط حدود نیمی از آنها ارتباطات با جمعیت های آسیب پذیر یا اقلیت را ذکر می کنند.

کارشناسان می گویند زمان برای تدوین این نوع کمپین در حال اتمام است.

عمر گفت: “برنامه پرواز خود را بعد از پرواز ننویسید.” “شما نیازی به استفاده از آن ندارید در حالی که روی آسفالت هستید. می توانید آماده باشید.”

اومر گزارش های واکسیناسیون را با تیم خود آزمایش کرد و اثربخشی تأیید کننده های مختلف واکسن مانند رئیس جمهور دونالد ترامپ ، رئیس مجلس نمایندگان نانسی پلوسی و دکتر آنتونی فاوسی را اندازه گیری کرد.

وی گفت علی رغم انتقاد از دکتر آنتونی فوسی منتهی به انتخابات ، در تحقیقات خود دریافت که فاوکی همچنان مهمترین حامی واکسن شماره یک است. اومر گفت: “خود تونی معیار علم است.”

دکتر مارکوس پلزیا ، مدیر ارشد پزشکی در انجمن مقامات بهداشتی ایالتی و ولایتی ، گفت که صادرات مواد در CDC منطقی است تا کشورها بتوانند مواد را با جمعیت خود سازگار کنند. نکات گفتاری و برخی مطالب رسانه ای که بلافاصله منتشر خواهد شد ، اما من هنوز چیزی ندیده ام. “

پلسیا ابراز نگرانی کرد که تمرکز بر توزیع واکسن توجه را از اعلامیه واکسن منحرف کرده و این ممکن است در جوامع رنگی که به شدت تحت تأثیر قرار دارند تشدید شود. وی گفت: “ما باید شروع به چرخش در مورد چگونگی دستیابی به این جوامع کنیم ، در غیر این صورت همان اختلافات را خواهیم دید.”

[ad_2]

منبع: dastchin-khabar.ir