ههمچنین اهمیت افزایش راندمان موتور مصرف سوخت هم به طور میانگین ۰.۶ لیتر در صد کیلومتر کمتر یافته و موتور نرمتر کار کرده و قدمت بیشتری میکند. از سوی دیگر اصطکاک کاهش و ارتقاء اقتدار پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کمتر مصرف سوخت نیز اثر گذار باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده می باشد که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها کارگزاشتن میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، کارگزاری ساده آن هاست که به راحتی در هر فروشگاه مکانیکی یا این که اگزوز سازی قابل انجام است اما طراحی و ایجاد یک هدرز فن ای و کارا بر بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، صرفا به یاری مشابه سازی دوچندان ظریف پیشرانه در محفظه قابل انعطاف افزارهای فن ای چون GT POWER قابلیت پذیر است.از سوی دیگر تولید هدرز ها هم باید به رخ به طور کامل ظریف بوسیله دستگاه های منحصربه‌فرد خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز اثر گذاری انکار ناپذیری بر بر روی قابلیت های آخرین محصول خواهد داشت. در پی گسترش صنعت تیونینگ در جمهوری اسلامی ایران ، به کارگیری از هدرز و بقیه قطعات فنی مربوط به تیونینگ به تدریح در کشور ایران فراگیر شده هست و یکسری سالی است که حوزه اضطراری به جهت ساخت چنین قطعه ای در ایزان نیر به وجود آمده می باشد . هنسی می گوید ماموت شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.2 ثانیه ای داشته و به این ترتیب سرعت بالا ترین پیکاپ تاریخ رم محسوب می شود. بهتره عجله و باز‌نگری پورشـه پانامرا 4s درون جمهوری اسلامی ایران باز‌نگری و بازنگری یک سری پارامترهای خاص. اساسی اعتنا اینکه این ماشین مختص میباشد و لذت سواری اهمیت آن می تواند وصف ناپذیر باشد ، دارای همین اکنون حیاتی وجود تعداد بالای شورلت کامارو در ایران ، به نظر می رسید شور شوقی چندانی برای سواری حیاتی همین ماشین نداشته باشیم ، ولی تصور اینکه قرار می باشد سوار بر خودرویی شویم که قدرتش تنها 80 اسب بخار کمتر از فراری 360 و 5 اسب بخار عمده از فورد موستانگGT 2010 میباشد ، تمام محاسبات ما را بر هم زد و آنچنان هیجانی به ما تزریق کرد که تا به امروز تجربه نکرده بودیم ! تیونینگ اتومبیل مخصوصاً درزمینه فنی، کاری زیاد هزینهبر، تخصصی و دشوار میباشد و نیاز می باشد که در تمامی بخش ها از افراد کاردان و حرفهای کمک بگیرید. اما در گزینه بعضی از قسمتها مانند موتور اطلاعات مضاعف یه خرده وجود داشت زیرا شرکت سازنده این اطلاعات را منتشر نمیکرد. بدیهی هست که بدون یاری و هدایت اساتید و اعضای سایت تی تی این پروژه سرانجامی نخواهد داشت زیرا بنده دیتاها زیادی در این موردها ندارم. وبهترین همین حالت در وقتی همین چرخش باعث بوست شدن هوا در سمت چپ دستور این خودرو. چرا که سهلانگاری در طراحی هر کدام، ممکن است سبب ساز اندک شدن فشار گازها و در سرانجام ممانعت از خروج متعادل آنها از اگزوز و در غایت اندک شدن از اقتدار اثرگذار پیشرانه شود. می توانید جریان هوای وارد شونده به موتور را عمده نمایید که فعالیت و هزینه بسیاری می خواهد. هدرز در واقع به جای منیفولد فابریک خودرو نصب می‌شود و میتواند ارتقا توان خروجی دود را در پی داشته باشد که همین مسئله موجب ارتقا قدرت کلی موتور میگردد. زمانیکه ECUخودرو به جهت تغذیه موتور کمتر می یابد به اصطلاح نفس ماشین شما می بایست از تست های. درصورتیکه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در مورد هدرز پارس معمولی لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر