برای اضافه کردن اکسپایرز هدرز به وبسایت، باید فایل .htaccess را ویرایش کنید. نکته جالب توحه این است که فقط غربالک فرمان خودرو به انتخاب مالک خودرو از مدل ریس Sparco که جنس آن هم جیر می باشند ست شده است، دیگر اینکه ترمز دستی خودرو آلومینیومی AC می باشند و اینکه پدال های این اتومبیل هم همینطور هستند و از جنس آلومینیومی AC هستند و داخل این خودرو هم مثل اینکه تکمیل می باشد و تمامی ادوات مربوط به M3 تقریبا داخل این خودرو ست شده اند، بر روی داشبورد خودرو سمت چپ هم وایدبند PLX آمریکایی نسبت سوخت و هوا را نمایش می دهد و اگر بخواهیم در مورد داخل این خودرو هم کلی قضاوت کنیم باید بگوییم که علاوه بر زیبایی داخل کابین این خودرو از لوازم های افترمارکت خوبی در آن استفاده شده خرید هدرز پراید است. استرس بار خودرو هم به صورت کاستوم ساخته شده است و بر روی سر کمک های خودرو قرار گرفته است، دیگر اینکه این خودرو مجهز به هدرز و لوله های رابط سوپر اسپرینت ریس و منبع اگزوزهای Hamann می باشد و تمامی پیچ هایی که برای ادوات موتور در نظر گرفته شده اند از کمپانی معروف ARP هستند تا یک زمان برای آنها مشکلی پیش نیاید.

واقعا چیزی دیگر پیدا نیست فقط صدای سوت و نعره اتومبیل و صدای بک فایرهای اتومبیل دور موتور از 3000 دور خیلی سریع به 8000 دور رسید و همه چیز سریع اتفاق افتاد با وجود تایرهای عقب که نیمه اسلیک هستند و دیفرانسیل قفل دار خودرو شاهد سر خوردن خودرو به این سمت و آن سمت خودرو بودیم و فشار جی بالای اتومبیل ما را در صندلی حبس کرده بود طوری که در آن چند ثانیه نفس هم نکشیدیم، زمانی که سرعت را آهسته کردیم تمامی اتومبیل های اسپرت و مدل روز یک نوع دیگر به این خودرو نگاه می کردند و واقعا اتومبیل های قدرتمند هم با دیدن این خودرو پنهان شدند تا مبادا کنار این M Power قدرتمند زورآزمایی کنند. بلوک سیلندر این خود از آلومینیوم ساخته شده است، و در بهترین وضعیت که برای M3 CSL می باشد 355 اسب بخار قدرت دارد اما مدل CSL به طور محدود تولید شده است اما پس از آن 343 اسب بخاری S54 دیگر از باقی قوی تر است، این پیشرانه قدرتمند تا دور موتور 8000 دور می خورد و دو تا هم ونوس دارد و وزن آن هم 148 کیلوگرم می باشد، این پیشرانه 6 یلندر خطی به حجم دقیق 3246 سی سی یا 198 اینچ مکعب می باشد، قطر سیلندر در کورس پیستون این پیشرانه 24 سوپاپ 91×87 mm می باشد.

در رانندگی شهری و آرام این اتومبیل بسیار عالی و ایده آل می باشد دنده ها خیلی نزدیک به هم و بسیار سریع و نرم هم تعویض می شوند و مطمئنا در سرعت های بالا باید مواظب بود تا اشتباه دنده ها را درگیر نکرد چون آن هم خط آفرینی می کند، برنامه ریزی که برای کامپیوتر این خودرو صورت گرفته دور موتور کمی هم از 8000 دور بالاتر می آید و پس از آن دیگر پاشش سوخت قطع می شود. اکثریت مردم جهان از این نظر مشابه من و شما هستند ولی این را بدانید که کسی که از خودرو سررشتهای ندارد اصلاً متوجه نمیشود که M3 چیست تا با دیدن این علامت روی صندوق عقب، به شما و اتومبیلتان افتخار کند و اگر هم کوچکترین اطلاعاتی از خودرو داشته باشد هیچ وقت با دیدن این علامت پراید را با یک بامو M3 واقعی اشتباه نخواهد گرفت! از هر شرکتی هم که قصد خرید دارید قبلا با اون مکاتبه کنید تا مطمئن بشید جنس مورد نظر حتما و همونه و البته بیمه هم بشه چون ممکنه دستتون نرسه..

هدرز همین HKS عالیه چون هم علی عزیز برامون میارن و هم دسترسی به JDL یا Nameless کمی سخت هست . تراکم S54 11.5 به 1 و مصرف سوخت این قلب قدرتمند بی ام و در وضعیت ایده آل در صد کیلومتر 8.5 لیتر می باشد البته نه در ایران، منیجمنت این پیشرانه 2 میکروپرسسور 32 بیتی دارد تا در ثانیه بتواند 25 میلیون عملیات را انجام دهد و قدرت آن 343 اسب در 7900 و گشتاور آن هم 365 نیوتن متر در 4900 دور می باشد و این خود بی ام و M3 را تبدیل به یک سوپر اسپرت شهری کرده است طوری که رقبایش خودروهایی چون پورش 911 و فراری 360 می باشد و وضعیت قرار گرفتن این پیشرانه هم طولی است. آن طور که گفته می شود، در نسخه های کامل تر و قوی تر سایپا اطلس از پیشرانه هایی با قدرت ۱۰۵ تا ۱۱۷ اسب بخار استفاده خواهد شد و ساختار ۱۶ سوپاپ هم به پیشرانه این خودرو اضافه می شود. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولا به روش ریخته گری تولید می شود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در روند خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد می کنند، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لوله ها شکل می گیرد و با ساختار یک نواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان تر گاز های آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت می شود، البته میزان کاهش مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشم گیر نمی باشد و از همین رو از هدرز غالبا به عنوان یک قطعه عملکرد و تیونینگ یاد خواهد شد.