صدور گواهینامه فرایندی سختگیرانه و طلبکارانه است که به افراد نشان می دهد آنچه لازم است برای تدریس دارند. فرایند صدور گواهینامه معلم ریاضی معلمان بالقوه را در مورد محتوا و دانش آموزشی آنها در مورد موضوعات ریاضی مانند جبر ، هندسه ، مثلثات فرمول انرژی جنبشی و سایر دروس آزمایش می کند.

روند صدور گواهینامه در هر ایالت متفاوت است ، اما بیشتر ایالت ها معلمان بالقوه را مجبور به گذراندن آزمون هایی می کنند که نشان می دهد کار سخت آنها در کلاس های آمادگی معلم آنها را برای مشاغل در آموزش آماده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند صدور گواهینامه ، از نقشه الزامات صدور گواهینامه آموزش ایالت ، بر روی ایالت خود کلیک کنید.

برای دریافت گواهینامه ، معلمان ریاضی باید نشان دهند که از بسیاری از مباحث ریاضیاتی که به دانش آموزان می آموزند ، آگاهی دارند. خوب این مباحث دقیقاً چیست؟

مباحث در ریاضیات
معلمان بالقوه ای که برای گذراندن مراحل صدور گواهینامه آماده می شوند باید بیشتر وقت خود را صرف مرور مفاهیم و اصول اصلی ریاضی کنند. بدون درک دقیق این اصول ، این معلمان بالقوه آمادگی آموزش کلاسهای پیشرفته تر و مقدماتی دانشگاه را به دانش آموزان دبیرستان نخواهند داشت.

جبر و اعداد
برای گذراندن ارزیابی های گواهینامه ، معلمان باید درک درستی از جبر نشان دهند. این شامل دانش اعداد طبیعی ، اعداد صحیح ، اعداد منطقی ، اعداد واقعی و توانایی انجام عملیات اساسی است که شامل مسائل ریاضی است.

بهبود یادگیری ریاضی

برای دانش آموزانی که به ویژه ریاضی محور نیستند ، موضوع گاهی اوقات خیلی چالش برانگیز است ، تا جایی که تقریباً تسلیم می شوند.

برای مطالعه بیشتر در مورد بهبود یادگیری ریاضی اینجا را کلیک کنید …

معلمان بالقوه باید خصوصیات این عملیات را مقایسه و تضاد کنند و بدانند که ضرب ، تقسیم ، جمع و تفریق چگونه به هم ارتباط دارند.

معلمان ریاضی می فهمند که این عملیات اساسی پایه های بیشتر مباحث ریاضی هستند و به دانش آموزان خود نشان می دهند که چگونه مباحثی را که در ابتدای دبیرستان می آموزند به کلاسهای بعدی و کلاسهای پیشرفته ریاضی منتقل می کنند.

صدور گواهینامه همچنین مربیان آینده را بر روی دانش آنها در مورد خصوصیات اعداد اول ، اعداد زوج و فرد و چند برابر آزمایش می کند. آنها باید بتوانند این اعداد را با استفاده از عبارات جبری ، فرمول ها و معادلات برای نشان دادن درک تئوری اعداد بیان کنند.

علاوه بر دستیابی به راه حل هایی برای معادلات و مسائل ریاضی ، معلمان همچنین باید توانایی نمودار و اندازه گیری این سیستم های اعدادی را به ویژه در مورد هندسه ارائه دهند.

هندسه و مثلثات
معلمان بالقوه ای که می خواهند گواهینامه بدهند باید بتوانند دقت ، صحت و خطاهای موقعیت های اندازه گیری را تجزیه و تحلیل کنند. به عنوان مثال ، هنگام حل مسائل بین روابط به اشکال هندسی ، معلمان باید مفاهیم تقریب را درک کنند.

آنها می فهمند که موضوع اساسی اندازه گیری هندسی ، ثابت کردن یک واحد اندازه گیری و سپس استفاده از آن واحد برای اندازه گیری شکل هندسی دیگر است. این در همه موارد از نظر طول ، مساحت یا حجم صادق است.

فرایند صدور گواهینامه ، معلمان را ملزم می کند که تغییرات اساسی ، مانند بازتاب ها ، ترجمه ها و چرخش های اساسی مفاهیم هندسه را درک کنند. معلمان باید درک درستی از ساختارهای اساسی هندسی مانند مکعب ، مستطیل ، لوزی و ذوزنقه داشته باشند.

معلمان آینده ریاضیات نیز باید درک درستی از توابع مثلثاتی داشته باشند که به آنها کمک می کند تا زاویه های هندسی را ترسیم کنند. این شامل دانش نحوه انعکاس کسینوس و سینوس زاویه در مختصات x و y روی یک دایره است.

آنها همچنین باید درک کاملی از قضیه فیثاغورث و کاربردهای آن در مثلثات را به نمایش بگذارند.

آمار و حساب
معلمان ریاضی دبیرستان باید ثابت کنند که از روند جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و نمایش داده ها از طریق روش های آماری آگاهی دارند.

دانش آماری به معلمان ریاضی اجازه می دهد تا از مجموعه داده ها تفسیر و نتیجه گیری کنند و از این نتیجه گیری ها برای تصمیم گیری در مسائل پیچیده استفاده کنند. معلمانی که آزمون های گواهینامه را پشت سر می گذارند نشان می دهند که چگونه یافتن حالت ، متوسط ​​و میانگین در استدلال آماری تأثیر دارد.

معلمان همچنین باید محدودیت های آماری ، مانند تعمیم نادرست در مورد جمعیت را درک کنند. معلمان داده های آماری را که تفسیر می کنند در توابع جبری و فرمول ها سازماندهی می کنند ، و درک کامل موضوعات ریاضی پیچیده تر ، مانند حساب ، را ضروری می کنند.

حساب در توابع ، محدودیت ها ، انتگرال ها و مشتقات متمرکز است. معلمان بالقوه باید اثبات کنند که می دانند چگونه بین دو منحنی و دو خط عمودی محاسبه کنند ، درک خود را از توابع حساب به اثبات می رسانند.

حساب کاربری مبانی و اثبات بسیاری از نظریه های ریاضیات را فراهم می کند ، بنابراین معلمان باید نشان دهند که چگونه قضیه هایی مانند وجود حداکثر و حداقل ها را برای توابع در فواصل بسته ثابت کنند.