[ad_1]

شرکت ها ، سازمان های غیردولتی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گفتند که قصد دارند از روز پنجشنبه یک کمپین تبلیغاتی گسترده برای تشویق آمریکایی های مردد به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا آغاز کنند.

صنعت تبلیغات می گوید این یکی از بزرگترین اقدامات آموزش عمومی در تاریخ ایالات متحده است که تبلیغات آن در تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی انجام می شود.

پی جی پریرا ، بنیانگذار آژانس تبلیغاتی پریرا اودل ، که داوطلب شرکت در این کمپین است ، گفت: “این نه تنها مهمترین کمپین نسل ماست ، بلکه باید بزرگترین کمپین باشد.”

تلاش ها شامل وب سایت GetVaccineAnwers.org با پاسخ به سوالات متداول در مورد واکسیناسیون است.

تاکنون دو واکسن توسط مقامات بهداشتی فدرال به عنوان ایمن و موثر در برابر ویروس کرونا تصویب شده اند و واکسن سوم می تواند در روزهای آینده دولت را تکان دهد ، این خوشبینی را ایجاد می کند که ممکن است چیزی مانند پایان همه گیری در ایالات متحده رخ دهد

اما برخی افراد چه و چه زود واکسن بخواهند روی حصار گذاشته می شوند ، حتی بسیاری دیگر عجله دارند تا در اولین فرصت واکسن بزنند.

یک تحقیق CDC در ماه دسامبر نشان داد که فقط حدود نیمی از بزرگسالان زیر 65 سال گفتند که “کاملاً ایمن” یا “بسیار واکسینه” هستند. از آن زمان ، تحقیقات شرکت تحقیقاتی Civiqs شک و تردید زیادی پیدا کرده است ، به طوری که حدود 40 درصد جمهوری خواهان اظهار داشتند که قصد ساخت واکسن را ندارند.

ماه ها نیز کارشناسان هشدار داده بودند که سیاه پوستان و سایر افراد رنگین پوست ممکن است برای غلبه بر بی اعتمادی که به نمونه های گذشته بدرفتاری برمی گردد ، به اقدامات اقناعی بیشتری احتیاج داشته باشند.

سازمان دهندگان اطلاعیه های خدمات عمومی گفتند که هدف این است که به نگرانی ها گوش فرا دهند و به مردم اطلاعات بدهند تا آگاهانه انتخاب کنند.

این کمپین پروژه ای از Ad Advice ، یک گروه غیردولتی مرتبط با صنعت تبلیغات و رسانه و COVID همکار ، گروهی از متخصصان بنیادها ، دانشگاه ها و مشاغل است. NBCUniversal ، صاحب NBC News ، در میان 300 شریک این کمپین است.

این تلاش جدا از یک کارزار اطلاعاتی است که دولت بایدن قصد دارد ماه آینده با هدفی مشابه آغاز کند: واکسیناسیون افراد کافی برای رسیدن به مصونیت گله و پایان دادن به بیماری همه گیر.

برچسب این کمپین تبلیغاتی – “این به خود شما بستگی دارد” – کانال کاملی بین انتخاب افراد در مورد واکسیناسیون و مسئولیتی که ممکن است برای انجام این کار احساس کنند وجود دارد.

“واقعیت این است که واکسن ها ایمن و مثر هستند. آنها زندگی را نجات می دهند.”

تبلیغی با عنوان “چگونه شروع می شود” عکس های سیاه و سفید از افرادی را نشان می دهد که عمیقاً متفکر به نظر می رسند.

در این آگهی آمده است: “شما س questionsالاتی دارید و این طبیعی است.” “واقعیت این است که واکسن ها ایمن و مثر هستند. آنها زندگی را نجات می دهند.”

یک تبلیغ دیگر به اعضای کلیسای سیاه متمرکز است و به بینندگان می گوید: “اکنون وقت آن است که اولین قدم را برداریم ، که به ما امکان می دهد بدون انتشار نگرانی به انتشار کلمه برگردیم.”

لیزا شرمن ، مدیرعامل شورای تبلیغات ، در بیانیه ای گفت که با پذیرش گسترده واکسیناسیون ، “ما می توانیم به لحظاتی که همه از دست داده ایم برگردیم و جان ها را نجات دهیم.”

[ad_2]

منبع: dastchin-khabar.ir