بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2022-07-25
چگونه یک بلاگر موفق شویم؟ آموزش بلاگر شدن در یک راهنمای کامل + فیلم آکادمی کاپریلا
در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود... شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار میرود که تلاش میکنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد میکند.
امروزه یکی از بحثهای داغ حوزههای بلاگری در ایران، لایفاستایل بلاگر است. اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند.
او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند. از معروفترین و موفقترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که فعالیت رسمی خود را تقریباً پنج سال پیش آغاز کرد. آرین توانسته با تولید محتواهای آموزشی در زمینه تکنولوژی، توجه کاربران زیادی را به سمت شبکههای اجتماعیاش جلب کند. اکنون با انتشار حدود ۱۶۳ پست و نزدیک به ۲۰۹ هزار نفر فالوور در اینستا؛ جزو پرطرفدارترین تکنولوژی بلاگرهای فارسیزبان به شمار میرود. یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکههای اجتماعی هم طرفداران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است. توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپختهای خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود.
او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. یکی از بلاگرهای موفق حوزه تکنولوژی، که در فضای مجازی بهخصوص اینستاگرام فعالیت میکند و به کار تولید محتوای آموزشی مشغول است؛ سینا عزتی است. بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد. بنابراین برای مشاهده کلیپ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می باشد. اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید.
- در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. {
- اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبالکننده را به صفحه مجازیاش خیره کرده است. |}
- اگر در وبلاگتان چنین موردی وجود ندارد از وبلاگ های دیگر استفاده کنید. {
- برنامه ریزی و زمان بندی دقیق برای انتشار مطالب یکی از اصول حیاتی موفقیت در بلاگری است. |}{
- میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد. |}
- او در واقع مشهورترین شعبدهباز دنیای مجازی است که میلیونها بازدیدکننده دارد.
بهترین تکنولوژی بلاگرهای ایران چه کسانی هستند؟
اغلب محتواهایی که سپیده بزمیپور در صفحات خود منتشر میکند مربوط به دو دختر او با نامهای پناه و نبات است. صمیمیت و همکاری آنها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگیهای این خانواده محسوب میشود؛ که معمولاً در شبکههای اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته میشود. به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمیپور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است. او بهواسطه شهرت همسرش، بهسرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرفدارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت.
اما میتوان از طرق مختلفی پیشبینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجانانگیزتری دریافت خواهد کرد. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه میدهد.
ماشین بلاگر های معروف ایرانی
{- {
- او از جمله بلاگرهایی به شمار میرود که تلاش میکنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. |}
- بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید میکنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته میشوند. {
- رسانههای گوناگون درآمد ماهیانه او را حدود ۵۰ میلیون تومان حدس زدهاند. |}
- برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند.
- همه این مسائل به کیفیت تولید محتوا و همچنین میزان اعتمادی است که مردم به تکنولوژی بلاگرها دارند، بستگی دارد. {
- نحوه آنالیز کردن پیج اینستاگرام افراد را یاد بگیرید تا بتوانید به خوبی از پس شناخت میکرواینفلوئنسرها بربیایید. |}
اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است. او با تولید محتوای تخصصی و تحلیلی در مورد گجت ها، نرم افزار ها و جدیدترین فناوری ها، توانسته است توجه زیادی را جلب کند. اما ازآنجاییکه ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشنگرافیک آشنا شد. ابتدا با خرید یک پکیج ۳۰ هزارتومانی سعی در یادگیری این مقوله داشت؛ اما پس از گذشت یک هفته با مراجعه به یوتیوب و دیدن فیلمهای آموزشی بهطورکلی از فضای تولید ویدئوهای رئال بیرون آمد. بهطوریکه تکنولوژی بلاگرها وارد فضای تازهای از فعالیتهای بلاگری شدند و توانستند در شبکههای اجتماعی گوناگون؛ اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و محصولات دیجیتال به مردم ارائه کنند. یک بلاگر تلاش میکند تا از طریق تولید و انتشار محتواهای آموزشی و سرگرمکننده در زمینههای مختلف، مردم را راهنمایی کند.
پرطرفدارترین هشتگهای مرتبط با زمینهی تخصصیتان را بیابید و از آنها در پستهای خود استفاده کنید تا محتوایتان توسط مخاطبین جدیدی که از وجود صفحهتان اطلاعی ندارند، دیده شود. البته نباید در استفاده از هشتگ زیادهروی کنید و تنها از هشتگهایی استفاده کنید که به محتوا و تصویرتان مرتبط باشد. البته این نکته را به خاطر بسپارید که محتوایی که در اینستاگرام منتشر میکنید، لزوماً نباید عیناً در توییتر منتشر شود. قطعاً مخاطبان توییتر که اغلب به محتوای متنی عادت دارند، نمیتوانند با محتوای ویدئویی در فضای توییتر خو بگیرند.
با اشتراکگذاری زندگی روزمره خود بهعنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرمکنندهای ارائه میدهد. او تجربیات خود را بهصورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبالکننده به اشتراک میگذارد. برندهای کودکمحور میتوانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبالکننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک میگذارد. برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند.
{چه معیارهایی در انتخاب پلتفرم مهم است؟
|}نقشه ذهنی یا Mind-map روشی است که شما عنوان اصلی را در وسط صفحه نوشته و ایده هایتان را دور و بر آن می نویسید. این روش کمک می کند به تولید محتوای شما و نیز به بلاگ شما تا رتبه سایتتان در سرچ گوگل بهتر شود. آیا به دنبال ایدهای جدید برای تولید محتوای بلاگتان هستید؟ برای هر بلاگر پیدا کردن منابع و ایده های جدید یک چالش به حساب می آید.
بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام با ارائه محتوای متنوع و خلاقانه، به یکی از ارکان مهم تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شدهاند. این افراد با تواناییهای خود میتوانند به کسبوکارها در معرفی محصولات و خدماتشان کمک کنند. با توجه به رشد روزافزون اینفلوئنسر مارکتینگ، پیشبینی میشود که در آینده، این بلاگرها نقش بیشتری در بازاریابی و تبلیغات ایفا کنند. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید میکند.
حتی اگر یک مشکل و ایراد کوچک از سوی خود مشاهده کنند؛ سعی میکنند با جبران این ضعفها، رضایت طرفدارانشان را دوباره به دست بیاورند. متوجه شدم عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد، طرز فکر آنهاست که از باورهای آنها سرچشمه میگیرد. ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارتهای کاربردی، معجزه میکند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمیآورد. تمام آموزشهای وبسایت 5درصدیها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد. در این وبسایت، شما کاربردیترین آموزشها را در حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مهارتهای مدیریتی، توسعه فردی و … دریافت خواهید کرد.
{- {
- اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. |}
- یکی از بهترین و تخصصیترین پیجهای حوزه تکنولوژی در اینستاگرام؛ متعلق به مهدی شجاری با نام تجاری موبونیوز است.
- یکی از جنجالیترین اقدامات سپیده بزمیپور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاههای سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعالاند، بود. {
- او سایت شرط بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می کند. |}
- برای اینکار به غیر از مراحل ذکر شده در بالا، چند گام دیگر نیز لازم است. {
- بهلینک به شما کمک میکند تا در بیو اینستاگرامتان چندین لینک قرار دهید. |}
از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. لطفا شما هم نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و بنویسید که چه موضوعات دیگری نیز برای شما جالب و جذاب است تا در گزارشها و مطالب بعدی بلاگ به آنها بپردازیم. همچنین اگر سوالی دارید میتوانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. پلتفرم هایی مانند وردپرس به شما کمک میکنند وبلاگ خود را به راحتی مدیریت کنید.
قطعاً یکی از مهمترین کارهایی که باید در پروسه بلاگر شدن انجام دهید، تولید محتوای باکیفیت است. انتشار محتوایی منحصربفرد و معتبر برای مخاطبینتان بسیار مهم و در حقیقت تنها راهی است که میتوانید دنبالکنندهها را به محتوای خود وابسته نگه دارید. صرفنظر از هر نوع محتوایی که تولید میکنید باید باکیفیت و معتبر باشد.
دنیا جهانبخت از جمله معروف ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد. او سایت شرط بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می کند. اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می کند.
تبلیغات با بلاگرها میتواند برای کسبوکارهای مختلف بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات بهویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد.
سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب میشود. یکی از محبوبترین اینفلوئنسرها و فعالان حوزه تکنولوژی در اینستاگرام، یوتیوب و برخی سایتهای داخلی مثل آپارات؛ با تولید محتواهایی همچون پادکستهای باکیفیت؛ اهورا نیازی است. یکی از جنجالیترین اقدامات سپیده بزمیپور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاههای سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعالاند، بود.
او علاوهبر فعالیت در سایتش بهنام «کیبرد آزاد»، پادکست «رادیوگیک» را هم اداره میکند. ویدئوهای آموزش برنامهنویسی او نیز در سایتهای آموزشی مخاطبان بسیاری دارند. نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد. او که همنام صدف بیوتی است، تا مدتها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته میشد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روشهای آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد.
- {
- حتی بسیاری از آنها با انتشار پستهای مرموز و شگفتانگیز، توانستهاند علاقه مردم به تکنولوژی را چندبرابر کنند. |}
- پس حالا کامنت های وبلاگ خود را چک کنید و دنبال سوالی که بیشترین تعداد بازخورد را داشته است بگردید.
- باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. {
- اما پس از گذشت سالها، حالا مادر سام و سامیار جزو موفقترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. |}{
- همین امر باعث شده تا بلاگرها در بازاریابی محبوبیت زیادی پیدا کنند، بهصورتی که طبق آمار در سال ۲۰۱۷، ۸۶ درصد بازاریابان از بلاگرها برای اهداف بازاریابیشان کمک گرفتند. |}
- بهگفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد.
یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد. آزیتا که لیسانس روانشناسی و فوقلیسانس مشاوره دارد، در دیماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم میگیرد تا دستورپختهای او را در بلاگ خود منتشر کند. او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفتانگیز مادرش در آشپزی انجام میدهد. نحوه آنالیز کردن پیج اینستاگرام افراد را یاد بگیرید تا بتوانید به خوبی از پس شناخت میکرواینفلوئنسرها بربیایید. این بلاگرها ویدیوهایی از حرکات ورزشی میگذارند و در زمینهی فیتنس، تغذیه و سلامت فعالیت دارند. بسیار مهم است که زمینهی تخصصی یا همان نیچ خود را انتخاب کنید که با تصویر شما به عنوان یک بلاگر هماهنگی داشته باشد.
شما باید بستری را انتخاب کنید که مخاطبین هدفتان نیز از آن استفاده میکنند. برای مثال بیشتر جمعیت نسل جدید در توییتر و اینستاگرام فعالیت دارند. از طرفی اگر از چندین پلتفرم استفاده میکنید، حواستان باشد تا محتوای خود را برای همهی پلتفرمها منتشر کنید و آنها را آپدیت نگه دارید. مثلاً در زمانی که این مطلب نوشته میشود (6 مهر 1400)، کاربران زیادی وارد کمپینی شدند که هدف آن تحریم برخی بلاگرها است. دلایلی که میتواند باعث تحریم شدن یک بلاگر شود، تبلیغ بیش از حد، فیک بودن فالوورها و لایک و بازدید پستهای آنها و غیره است.
البته گاهی اوقات با برندهای لوازم آرایش، پوشاک و لوازمخانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیجهای پست و استوری تهیه میکند. گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبالکننده دارد. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگیهای خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانهداری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا میکند و درآمد او از راه تبلیغات به دست میآید. در دنیای امروز، شبکههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام به بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات تبدیل شدهاند.
{- {
- در حالی که بسیاری از بلاگرهایی که در اینستاگرام به شهرت رسیده اند در خارج از ایران اقامت دارند. |}{
- او با انتشار حدود ۵ هزار پست در طی هفت سال؛ به بیش از یک میلیون فالوور رسیده است. |}{
- برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. |}
- در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند.
- پیج اینستاگرام او با حدود ۱۶۸ پست نزدیک به ۱۵۵ هزار نفر دنبالکننده دارد و محتوای آن اغلب آموزش و ترفندهای کاربردی در حیطه تکنولوژی و معرفی نرمافزارهای جدید و نحوه کار با آنهاست.
- با افزایش تعداد دنبال کنندگان، فرصت های همکاری با برندها، تبلیغات و کسب درآمد برای شما فراهم میشود که بدان اشاره کردیم.
البته اگر میخواهید خیلی حرفهای این کار را انجام دهید، به شما پیشنهاد میکنم که حتماً تحقیق کلمات کلیدی را یاد بگیرید. همین امر باعث شده تا بلاگرها در بازاریابی محبوبیت زیادی پیدا کنند، بهصورتی که طبق آمار در سال ۲۰۱۷، ۸۶ درصد بازاریابان از بلاگرها برای اهداف بازاریابیشان کمک گرفتند. «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکملها و محصولات زیبایی تولید میکند. او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد. محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند.
- {
- چنانچه بتوانید به صورت همزمان در چند پلتفرم فعال باشید، مطمئناً مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد. |}{
- «بلاگر» به فردی اطلاق میشود که به صورت مستمر در یک پلتفرم آنلاین (معمولاً وبلاگ) محتوا تولید میکند. |}{
- او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. |}
- بله، تبدیل شدن به یک بلاگر تاثیرگذار در رسانههای اجتماعی میتواند شغلی پایدار و پردرآمد باشد.
- او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است.
- در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید.
برای انجام این کار با سایر بلاگرها یا برندها همکاری کنید و قوانین، بازه زمانی، پاداش و… برای آن تعیین کنید. یکی دیگر از راههای موفق شدن به عنوان یک بلاگر، استفاده از هشتگهای متناسب با محتواست. این کار بهویژه برای افرادی مناسب است که تازه شروع بهکار کردهاند و دنبالکنندههای کمی دارند. محوریت محتواهای تولید شده توسط بلاگرهای لایف استایل، زندگی روزمره است و درباره سبک زندگی و علایق شخصی خود میگویند.
این افراد میتوانند در زمینههای گوناگونی همچون اخبار جدید دنیای تکنولوژی، تلفنهای همراه، کامپیوترها و وبلاگهای مرتبط به شما اطلاعات ارزشمندی بدهند. شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرفدارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمعآوری هزینه درمان کودکان معلول و بیبضاعت درخواست کمک میکرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند.
در بخش بیو خود را معرفی کنید و بعد از مدتی جهت همکاری با سایر بلاگر یا برندها با آنها تماس بگیرید. سعی کنید اطلاعات تماس خود را خیلی واضح در اختیار بگذارید تا برندها بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. برای این کار میتوانید از تم یا قالب خاصی برای پستها استفاده کنید یا به عکسها فضای هنری منحصربفردی بدهید. عکس و ویدیوهای باکیفیت بگیرید و با استفاده از برنامههای ادیت عکس، آنها را بهتر کنید.
برای مثال برای زیبایی ظاهری صفحه یا وبسایت، گرافیست یا عکسبردار و فیلمبردار استخدام کنید. همچنین، باتوجهبه تعداد زیادی تکنولوژی بلاگرها که هر روز هم به تعداد آن افزوده میشود، دست شما برای انتخاب فرد مورد اعتماد شما باز است. ما در این مقاله ۶ نفر از بهترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی در سال 1402 را معرفی کردیم.
اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند.
در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد. شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایفاستایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیجهای مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. نمیتوان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت.
بنابراین آن ها به خصوص کسانی که در داخل ایران فعالیت دارند باید تابع این قوانین باشند و در صورتی که بر خلاف موازین قانونی عمل کنند با ادامه فعالیت آن ها برخورد می شود. شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. عمده فعالیت های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی هایش می باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد. او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است.
در صورت استفاده از محتوای وبسایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. تولید فیلم کوتاه «پست آخر» به کارگردانی امید ترکاشوند و تهیهکنندگی امیر معقولی به اتمام رسید. یکی از رایج ترین روش ها، تبلیغ محصولات و خدمات برندها در پست ها و استوری هاست. میتوانید در روزهای کاری از ساعت ۹ الی ۱۶ از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید.
بهترین بلاگرها