تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-01-07

23 راهکار بی نظیر برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش تعامل engagement فالوکمپ

همچنین این نوع محتوا می‌تواند حس اعتماد و صمیمیت را در بین دنبال‌کنندگان شما تقویت کند. چه سوالی را فالوور‌هایتان از شما زیاد پرسیده‌اند؟ آن را در یک لایو جواب دهید. این کار باعث می‌شود افراد برای حضور در لایو شما تحریک و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام را تجربه کنید.

اما اگر در شروع کار هستید و می خواهید شانس خود را برای دیده شدن افزایش دهید توصیه می کنیم در کنار تبلیغات حتما از خرید کامنت اینستاگرام نیز بهره ببرید چرا که شانس شما را برای جذب فالوور افزایش خواهد داد. هر چه تعداد لایک یا کامنت شما بلافاصله روی یک پست بیشتر باشد، به اینستاگرام بیشتر نشان می دهید که محتوای شما جذاب است. بنابراین دفعه بعد که پست می کنید، محتوای شما به طور خودکار به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما ارائه شود. گروه های تعاملی یا پاد اینستاگرام، گروه هایی هستند که کاربران اینستاگرام با هم متحد می شوند و تعامل پیج های یکدیگر را به صورت هدفمند و مرتب افزایش می دهند. اینکه پست هایی که منتشر می کنید با ابزارهای متنوع باشد خلاقیت شما را در تولید محتوا افزایش می دهد و محتوای پیج شما برای مخاطبان یکنواخت و کسل کننده نیست.

این تبلیغات در حین پخش ویدیو به نمایش داده می‌شوند و معمولا گزینه «رد کردن» نیز برای آن‌ها وجود دارد. در حال حاضر تبلیغات IGTV تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا در دسترس است. سازندگان IGTV‌، می‌توانند اجازه دهند تا تبلیغات در ویدیوهای آن‌ها نمایش داده شود و از این طریق 55 درصد درآمد تبلیغاتی را دریافت کنند.

یکی از اصول موفقیت در اینستاگرام، به‌ویژه اگر قصد دارید پست‌های شما بیشتر دیده شوند، ارسال منظم است. اگر به‌طور مداوم محتوای باکیفیت ارسال کنید، کاربران به بازگشت به پیج شما ترغیب می‌شوند. یکی از اولین گام‌ها برای افزایش بازدید اینستاگرام، ایجاد محتوای بصری جذاب است. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و تصاویر یا ویدیوهایی که از نظر گرافیکی جذاب و حرفه‌ای باشند، شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان دارند. استفاده از رنگ‌بندی مناسب، فونت‌های منحصربه‌فرد و ترکیب هنرمندانه عناصر بصری می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای بر تعامل کاربران داشته باشد. در هر زمان، در اینستاگرام هشتگ‌هایی بیشتر دیده می‌شوند و در واقع ترند هستند.

در این میان ترفندها و نکاتی وجود دارد که اگر قصد راه‌اندازی پیج کاری خود را داشته باشید یا در حال حاضر پیج کاری خود را دارید، می‌تواند موثر واقع شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اینکه چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم، صحبت کنیم. یکی از جدیدترین نکات در اموزش بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام، استفاده از ترندهایی است که با ریلزها مرتبط هستند. ریلز اینستاگرام قابلیتی نسبتا جدید است که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده و با الهام از پلتفرم تیک‌تاک، به شما امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه و سرگرم‌کننده بسازید. محتوای تولید شده توسط کاربر (User-Generated Content) به محتوایی گفته می‌شود که مخاطبان شما آن را تولید و در اختیار شما قرار می‌دهند. با انتشار محتوای UGC، به مخاطبان خود این حس را القا می‌کنید که بخشی از یک جامعه پویا هستند.

از روی میزان تعامل شما با مخاطبان میزان نزدیکی شما با این افراد را حدس میزد و بیشتر مطالب منتشر شده آنها را با شما به اشتراک می گذارد. پیج خود را حتما به اکانت تجاری تبدیل کنید(اگر هنوز روش تبدیل اکانت به حساب تجاری را درست بلد نیستید، به این مقاله رجوع کنید.) از عکس پروفایل با معنی مثل لوگوی برند خود استفاده کنید. در استوری ها درباره جنبه های مختلف فیلد کاری خود صحبت کنید و کاربر را ترغیب کنید تا محتواهای شما را دنبال کنند. از استوری ها غافل نشوید.با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید مخاطب را به چالش بکشید.استیکر های نظرسنجی در استوری ها استفاده کنید.محتواهای چالشی که باعث شود مخاطب به استوری های ریپلای بزند، تولید کنید. اینستاگرام برای هر پست، محدودیت 30 هشتگ را اعمال کرده است؛ اما بهترین روش، استفاده از 5 الی 10 هشتگ مرتبط است. نکته مهم در استفاده از هشتگ، مرتبط بودن آن با موضوع محتوا و تعداد آن در هر محتواست.

این نوع محتوا معمولاً به‌سرعت در بین کاربران پخش می‌شود و بازدیدهای زیادی را به خود جذب می‌کند. محتوای چالشی یا محتوای سرگرم‌کننده، معمولاً بیشترین شانس را برای وایرال شدن دارند. استفاده از جملات ساده و جذاب در پایان کپشن می‌تواند تعامل کاربران را افزایش دهد. همچنین، در استوری‌ها می‌توانید از استیکرهای تعاملی مانند “Swipe Up” (برای حساب‌های تجاری با بیش از 10,000 فالوور) یا لینک استوری برای هدایت کاربران به یک صفحه خاص استفاده کنید. این تکنیک‌ها می‌توانند کمک کنند محتوای شما بازدید بیشتری بگیرد و تعامل مخاطبان بیشتر شود.

آموزش ویرایش و حذف پست در اینستاگرام

اینستاگرام برای ثبت این آمار، هر کاربر را فقط یک بازدید در نظر می‌گیرد. بنابراین وقتی یک کاربر اینستا در طی 7 روز اخیر چندین مرتبه پیج شما را دیده باشد، فقط یک بار ثبت می‌شود و عدد 7 را ثبت نمی‌کند. پاسخ به نظرات و پیام‌ها، استفاده از استوری‌ها و نظرسنجی‌ها، برگزاری مسابقات و پرسش و پاسخ می‌تواند تعامل را افزایش دهد. بله درست است که تبلیغات می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب برای شما داشته باشد اما اگر پست شما جذاب نباشد قطعا تبلیغ برای آن هم بی ثمر خواهد بود. اگر مخاطبانتان کامنتی در قالب سوال یا تشکر می فرستند این خود می تواند یک تولید محتوا برای اکانت شما باشد.

اگر شک دارید که در لیست فالوورهایتان، فالوورهای فیک وجود دارند باید هرچه سریعتر آن‌ها را شناسایی کرده و حذفشان کنید. مقاله روش‌های حذف فالوور فیک را بخوانید تا هرچه سریعتر با روش‌های این کار آشنا شوید. از کپشن‌های مختصر و مرتبط استفاده کنین که حس کنجکاوی ایجاد کنن و کاربر رو ترغیب به کلیک کنن. یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک می‌کنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره.

گفته می‌شود یک محتوای ویدئویی دو برابر بیشتر از یک محتوای تصویری کامنت دریافت می‌کند و به اشتراک گذاشته می‌شود. در تولید محتوای ویدئویی خساست به خرج ندهیدو از خلاقیت خود استفاده کنید و محتوای خود را به این سمت ببرید. ✅ افزایش بازدید اینستاگرام باعث می‌شود فالوورهای جدید جذب کنید و درآمد بیشتری از این طریق به دست آورید. چرا می‌گوییم فالوورهای فیک برای پیج مضر هستند؟ این فالوورها نرخ تعامل پیج شما را به شدت پایین می‌آورند. از طرفی اگر شما فالوور فیک داشته باشید، پست‌های شما وارد اکسپلور اینستاگرام نمی‌شوند.

ویدیوی آموزش افزایش بازدید اینستاگرام

نکته مهم در ساعت طلایی اینستاگرام این است که نمی‌شود یک نسخه را برای همه پیچید؛ زیرا فالوور‌های هر پیج منحصر‌به‌فرد هستند. بیدینگ دستی کار پیچیده‌ای است و به بررسی و به‌روزرسانی لحظه‌ای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید.

برای مثال هدف کسب و کار شما ممکن است ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش یا ترافیک وب‌سایت باشد. پس از تعیین اهداف به بررسی رقبا بپردازید و حساب‌ کاربری اینستاگرام خود را به طور مجدد مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید به چه میزان به بازار هدف خود دست یافته‌اید. استفاده از لایو اینستاگرام کمک شایانی به بیشتر دیده شدن شما می‌کند.

استفاده از کلمه کلیدی مرتبط به عنوان بخشی از نام، باعث می‌شود در جست‌وجو‌ها راحت‌تر پیدا شوید. در نتیجه قرار دادن کلمه کلیدی مرتبط در کنار نام برند ممکن خواهد بود. جدا از فعالیت‌های اینفلوئنسر مارکتینگ خود، باید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبانی مشابه شما دارند اما در حوزه تخصصی شما نیستند و رقیب به حساب نمی‌آیند. برای مثال برندی با مخاطبان مشابه می‌یابید و با هم کمپینی را راه‌اندازی می‌کنید.

تمام نکات بالا نیازمند تولید محتوای جذاب و ایجاد صمیمیت با مخاطبانتان است که باز متناسب با هر نوع مخاطب و حرفه ای قطعا متفاوت باید عمل کنید. اگر پیج فروشگاهی دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام برای سرگرمی و تفریح ایجاد شده بنابراین بیشتر پست های خود را آموزشی و تفریحی و در ارتباط با حوزه کاری خود منتشر کنید. اما چه راه هایی برای افزایش بازدید پست و در نتیجه تعامل بیشتر مخاطبان با پست منتشر شده وجود دارد؟ این سوال و نکاتی بیشتر را در ادامه این مطلب خواهید خواند. از جمله ویژگی های مهم اینستاگرام که در اختیار افراد قرار میگیرد و می توانید از آن استفاده کنید؛ بخش insight (داده های مبنی بر رفتار مخاطبان) است. برای مثال کاربران خانم در تهران، در سن بین 19 تا 65 سال که به یوگا و غذای سالم علاقه دارند را انتخاب می‌کنید. ویژگی‌هایی که باید برای انتخاب مخاطب هدف درنظر بگیرید در فرست زیر آمده است.

برای افزایش فروش در اینستاگرام لازم است تا استوری‌ها مرتبط با کسب و کارتان باشد. “اگر به تازگی کسب و کار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اید و یک پیج تجاری دارید، احتمالا اصطلاح «ویزیت اینستاگرام» را شنیده‌اید. این اصطلاح یکی از شاخص‌های تعاملاتی است که کاربران با پیج شما دارند. در این میان وبسایت مقصد ارائه دهنده طیف گسترده‌ای از خدمات خرید بازدید اینستاگرام با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت می‌باشد. شما می‌توانید از خدمات خرید بازدید پست، خرید بازدید ریلز، خرید ویو ریلز و خرید بازدید لایو این وبسایت نیز برای ارتقا پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی، باید محتوایی جذاب و پیام واضحی داشته باشید. همچنین، از دکمه‌های تعاملی تبلیغاتی مانند “خرید کن”، “بیشتر ببینید” یا “ثبت‌نام کنید” استفاده کنید تا کاربران را به اقدام مورد نظر ترغیب کنید. بازدید اینستاگرام با معیاری به نام Reach مشخص می‌شود که این معیار تعداد افراد خاصی را نشان می‌دهد که پست‌های اینستاگرام شما را مشاهده کرده‌اند. شما می‌توانید بازدید اینستاگرام را برای یک پست واحد و یا به صورت کلی‌تر برای پروفایل اینستاگرام خود بررسی کنید. یکی از راه‌های افزایش بازدید اینستاگرام کنجکاوسازی فالوورها برای دیدن ادامه استوری‌ها ‌است. برای مثال یک سوال بپرسید و به فالوور‌هایتان بگویید اگر می‌خواهند جواب را بدانند، استوری‌ها را دنبال کنند.

اما اگه بخواین اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتتون ارائه بدین، تبلیغات کاروسل یا مجموعه‌ای گزینه‌های بهتری هستن. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که قابلیت‌های متنوع و گوناگونی دارد و علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی و ارتباط با دوستان و نزدیکان، می‌توانید از جنبه‌ی کاری این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید. به‌عنوان مثال، اگر محصول جدیدی را عرضه کرده‌اید یا یک رویداد خاص برگزار کرده‌اید، می‌توانید آن را در هایلایت ذخیره کنید تا بازدیدکنندگان جدید بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند. این کار باعث می‌شود که محتوای شما دائماً در دسترس باشد و بازدید از استوری‌ها به‌طور مداوم افزایش یابد. برای مثال، اگر یک چالش خاص در حال محبوب شدن است، می‌توانید نسخه‌ای مرتبط با برند یا حوزه فعالیت خود از آن ایجاد کنید و توجه کاربران را به خود جلب کنید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

این مدل تبلیغات بر اساس رفتار کاربران، جستجوهای آن‌ها و خریدهای قبلی‌شان اجرا می‌شود. برای مثال، اگر کسی «بهترین مدل‌های ساعت هوشمند» را جستجو کند، احتمالاً تبلیغات فروشگاه‌های موبایل و ساعت‌های هوشمند را خواهد دید. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید میزان بازدیدهای پروفایل خود را بالا ببرید، تگ کردن افراد مشهور در استوری‌هاست. زیرا آن‌ها را برای دیدن استوری کنجکاو می‌کند تا وارد پروفایل شما شوند و از این طریق نرخ بازدیدهای پیج بالا می‌رود.

وقتی محتواهای شما ارزشمند و با اطلاعات به روز باشد، بخش زیادی از فالوورهایتان فوراً با آن ارتباط برقرار می‌کنند. اینستاگرام با دریافت سیگنال مثبت از این تعاملات، همان پست را در اکسپلور یا فید سایر کاربران نمایش می‌دهد. سپس کاربران جدید وارد پروفایل شما می‌شوند و پروفایل ویزیت شما را بالا می‌برند. حتی اگر هفته‌ای یک پست منتشر می‌کنید، باید کیفیت و ارزش زیادی برای کاربران داشته باشد. استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی در موفقیت پیج شما دارد.

برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایت‌هایی مثل اسنپ‌تریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده می‌شود. اگر با مفاهیمی مانند پرسونای مخاطب یا تقسیم‌بندی بازار آشنا باشید، راحت‌تر متوجه می‌شوید که چطور هدف‌گذاری دقیق می‌تواند نتایج را بهبود ببخشد و تبلیغات را از یک بازی شانسی به یک استراتژی هدفمند تبدیل کند. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است.

در نهایت، درس هفتم به بیان تکنیک‌های بازاریابی و افزایش فروش می‌پردازد. اگر تنها از افراد بخواهیم تا صفحه ما را دنبال کنند، شاید رغبتی به این کار نشان ندهند اما اگر در ازای فالو کردن آن‌ها، چیزی پیشنهاد دهیم، با علاقه ما را دنبال خواهند کرد. برگزاری مسابقه و دادن هدیه روشی عالی برلی جذب مخاطبان جدید و تعاملی به اینستاگرام شما است. امروزه کاربران توجه بیشتری به مطالبی که از طریق ویدئو منتشر می شوند، نشان می دهند.

برای اینکه قدم در مسیر تجربه این کار بگذارید، باید شروع به تولید محتوا کنید. محتوایی که کاربران به آن نیاز دارند، به سوالات متداول آن‌ها پاسخ می‌دهد و یا حاوی نکات مهمی باشد و دانش مخاطب را افزایش دهد. همکاری کمک می کند که محتوای شما توسط مخاطبان تازه دیده شود، بنابراین بازدیدها را افزایش می دهد. با اینفلوئنسرهای مرتبط کار کنید، یعنی کسانی که بازار هدفشان متناسب با بازار شماست.

از آن‌ها بخواهید اینستاگرام شما را به دیگران معرفی کنند؛ چرا که این روش برای افرادی که به دنبال نحوه افزایش بازدید در اینستاگرام بسیار موثر است. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدف‌گذاری بر اساس کلمات کلیدی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری می‌تواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود.

    {
  • از دید کاربران نیز، پیجی که فعالیت مداوم دارد، نشان از تداوم کار، سخت کوشی و تلاش برای ایجاد محتوای مناسب را خواهد داشت.
  • |}
  • مخاطب دنیای امروز در فضای رقابتی اینستاگرام می‌تواند محتوای شما را اسکرول کرده و محتواهای دیگری را جستجو کنند.
  • اگر مخاطبانتان کامنتی در قالب سوال یا تشکر می فرستند این خود می تواند یک تولید محتوا برای اکانت شما باشد.
  • {
  • با استفاده از آمارهایی که ابزارهای اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهند، می توانید بهترین زمان انتشار پست را متوجه شوید.
  • |}{
  • اگر به دنبال خرید بازدید لایو هستید حتما توجه داشته باشید در کنار خرید بازدید برای شروع فعالیت پیج تان و اعتبار بخشیدن به برندتان موارد زیر را نیز رعایت کنید تا افزایش فالوور شما واقعی و ماندگار باشد.
  • |}
  • این روش‌ها نه تنها تعامل را افزایش می‌دهند، بلکه فالوورها را به اشتراک‌گذاری محتوا تشویق کرده و در نتیجه شانس دیده شدن استوری‌های شما در بین فالوورهای جدید بیشتر می‌شود.

مثل “اکنون خرید کنید”، “برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید”، یا “ثبت‌نام کنید”. با بررسی این گزارش‌ها، می‌تونین متوجه بشین که کدوم عناصر تبلیغات نیاز به تغییر دارن یا چه زمانی باید کمپین رو متوقف کنین و دوباره طراحی کنین. ابزارهای رایگانی مانند Hashtagify یا Display Purposes می‌توانند در شناسایی هشتگ‌های مناسب کمک کنند. همچنین، فراموش نکنید که استفاده بیش از حد از هشتگ‌ها می‌تواند تأثیر معکوس داشته باشد. پیشنهاد می‌شود برای هر پست حداکثر از 10 تا 15 هشتگ مرتبط استفاده کنید. در دنیای شلوغ اینستاگرام، محتوای اورجینال و خلاقانه حرف اول را می‌زند و کپی‌برداری از محتواهای دیگران نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه باعث می‌شود در میان انبوهی از محتواهای مشابه گم شوید.

ریلزها ویدیوهای سرگرم‌ کننده‌ای هستند که می‌توانید با فالوورها در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آن‌ها صدا، افکت‌ها و ابزارهای خلاقانه‌ای دارند و می‌توانید آن‌ها را منتشر کنید تا شانس دیده شدن خود در اکسپلور را افزایش دهید. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. بنابراین، تاثیر این تبلیغات در افزایش فروش نباید نادیده گرفته شود. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواسته‌تان را در اینترنت جستجو می‌کنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که به‌طور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند.

هایلایت‌ها به پیج شما جذابیت زیادی را می‌دهند و اگر یک برنامه‌ریزی خوب برای دسته‌بندی صحیح هایلایت‌های خود داشته باشید، می‌توانید فالوور‌های زیادی را جذب کنید. از این دستورالعمل ها استفاده کنید و توسعه و افزایش بازدید اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید تا بهبود مستمر در مسیر رسانه های اجتماعی خود را تضمین کنید. اگر می‌خواهید بازدید بیشتری دریافت کنید، عملکردتان را بهبود ببخشید. از ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای حرفه‌ای‌تر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید.

به عنوان مثال از آن ها بخواهید بگویند چه نوع پستی را بیشتر می پسندند و یا در رابطه با چه موضوعی بیشتر دوست دارند محتوای منتشر کنید. نکته قابل توجه در اینجا این است که حتما پست های متنوع با سبک های مختلف و در زمان های متفاوت منتشر کنید تا اطلاعات آماری زیادی بدست آورید و در نتیجه بررسی شما با توجه به جامعه آماری وسیعی باشد. هر چه نظرات، اشتراک گذاری ها، سیو پست، لایک ها و … بیشتر باشد نشان می دهد پست شما توانسته ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کند.

پس بهتر است از تمامی فرصت‌های ارتباط با مخاطب، به خوبی استفاده کنید. شما به وسیله‌ی کپشن می‌توانید از مخاطب کامنت، سیو و لایک بگیرید و کاری کنید تا مخاطب شما را فالو کند. این بخش یکی از مهمترین بخش‌های پیج اینستاگرام شما به حساب می‌آید. اینستاگرام در این بخش به شما فرصت داده است تا در 150 کلمه به مخاطب خود بفهمانید که پیج شما به چه دردی می‌خورد و چرا باید شما را فالو کند.

چرا که کاربران بدون صدا هم متوجه می‌شوند، محتوای آن ویدئو چه چیزی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال سایت بالا بردن ویو پست اینستاگرام می‌گردید، باید بگوییم که راهکار میان‌بری وجود ندارد! در غیر این صورت بالا بردن ویو در اینستاگرام فقط موقتی است و به پیج شما آسیب زیادی می‌زند.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نه فقط اینستاگرام نیاز به زمان بندی دقیق دارد. زمانی که مخاطبان شما فعال‌تر هستند، پست ارسال کنید، مشارکت و تعامل را افزایش می‌دهد و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام و حتی سایتتان را خواهید داشت . اکثر سیستم ها فعالیت آنلاین دنبال کنندگان شما را در تجزیه و تحلیل نشان می دهند. برای دریافت بازدیدهای بیشتر، پست‌ها را با استفاده از این اطلاعات در زمان‌های حداکثر مشارکت برنامه‌ریزی کنید. چندین بار انتشار را امتحان کنید تا ببینید کدام دوره بیشترین بازدید را دارد.

برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. همچنین سناریو تبلیغ باید به دقت تنظیم و آماده شود تا بتوانید در مدت زمان کوتاه‌تری به جامعه‌ای از مخاطبان واقعی و علاقه‌مند دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید یک استوری را برای همیشه در پیچ‌تان داشته باشید، می‌توانید آن را هایلایت کنید. فراموش نکنید آدرس فروشگاه و لینک وب‌سایت خود را به بایو اضافه کنید. لوکیشن باعث می‌شود محلی‌ها شما را به‌راحتی شما را پیدا و از خدمات شما استفاده کنند.

{

بهترین زمان را برای پست گذاشتن انتخاب کنید

|}

بدون درک مناسب از مخاطبان هدف و تعریف آن‌ها نمی‌توانید فعالیت‌های بازاریابی هدفمندی داشته باشید. مخاطبان هدف را می‌توان با سن، موقعیت مکانی، شغل و نحوه استفاده از اینستاگرام تعریف کرد. این افراد نگرانی و مسائل مشترک، علاقه‌مندی، آرزو و سبک زندگی مشابه دارند. پس از شناسایی مخاطبان، پرسوناهای مخاطبان هدف خود را تنظیم کنید و هر بار که به تولید محتوا می‌پردازید، یک پرسونا را درنظر بگیرید. استراتژی‌‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باید با اهداف کلی کسب و کار مرتبط و هم‌راستا باشند.

گوگل و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی درباره‌ی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیده‌اند ارائه می‌کنند. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپین‌هایی با هدف فروش است. یعنی مخاطب به‌جای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یک‌باره به مشتری تبدیل می‌شود.

در چنین شرایطی ویو پست اینستاگرام افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید تعامل سازنده ایجاد کنید. در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده می‌شوند. مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقه‌اش است، تبلیغ‌هایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمه‌های باکیفیت و سوپرمارکت‌های آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد.

وقتی از لایو استفاده می‌کنید، با فرض اینکه کس دیگری همزمان با شما در حال اجرای لایو نیست، شما در اول صف لیست استوری‌ها نمایش داده خواهید شد. همچنین اگر محتوای لایو شما جذاب باشد، ممکن است مردم آن را برای دوستان خود بفرستند تا تماشایش کنند. به همین دلیل برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده از لایوها را دست کم نگیرید. یکی دیگر از راه‌حل‌های افزایش بازدید ایسنتاگرام انتشار منظم محتواست.

اگر قصد افزایش بازدید پیج را دارید، محتوای ویدئویی را در راس تولید محتوای پیج قرار دهید. بازدید اینستاگرام شامل بازدید پست و igtv و همچنین بازدید لایو و استوری است. اگر به دنبال خرید بازدید لایو هستید حتما توجه داشته باشید در کنار خرید بازدید برای شروع فعالیت پیج تان و اعتبار بخشیدن به برندتان موارد زیر را نیز رعایت کنید تا افزایش فالوور شما واقعی و ماندگار باشد. این قابلیت علاوه بر افزایش دیده شدن در اکسپلور، می‌تواند در زمانی که کاربران علاقه‌مند به جستجو درباره یک موضوع خاص هستند و یا حتی هشتگ خاصی را دنبال می‌کنند، کمک کند تا پست‌های شما دیده شوند. البته بگذارید از نگاهی دقیق‌تر و تخصصی‌تر نیز به این مسئله نگاه کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا