آموزش اینستاگرام 2024-11-06
آموزش اینستاگرام از صفر تا صد به صورت کاملا رایگان آژانس سوشال مدیا ایران
برای ارسال پست به دایرکت دیگران ابتدا علامت موشک زیر پست را انتخاب کرده و سپس به جستجوی کاربر موردنظرتان بپردازید.در نهایت گزینه Send که در کنار نام کاربر قرار دارد را لمس کنید. البته لازم به ذکر است پستی که میفرستید در صورتی برای کاربر قابل نمایش خواهد بود که پیج منتشر کننده پست خصوصی نباشد زیرا در اینصورت پست تنها برای فالورهای آن پیج نمایش داده خواهد شد. پست کردن محتوا در اینستاگرام شامل آپلود عکس، آلبوم تصاویر یا ویدیو است. کاربران میتوانند پیش از ارسال، با استفاده از فیلترها و ابزارهای ویرایشی، محتوای خود را بهبود بخشند.
پست کردن تصاویر و محتوای طرفدارانتان نه تنها باعث ایجاد حس خوب در سازنده آن میشود؛ بلکه نشان میدهد که شما واقعا و عمیقا به کاربران خود اهمیت میدهید. حتما به یاد داشته باشید که سازنده اصلی را روی عکس و یا در کپشن تگ کنید. این کلمه نیز مانند فالووینگ در قسمت پروفایل پیجها به چشم میخورد و نشان دهنده تعداد افراد و پیجهایی است که پیج موردنظر را دنبال میکنند.
در این صفحه نوبت به نوشتن کپشن، تگ کردن کاربران و اضافه کردن موقعیت مکانی میرسد. در اینجا حتی میتوانید پست را در سایر اکانتهای خود در دیگر شبکههای اجتماعی نیز بهاشتراک بگذارید. پس از ساختن حساب کاربری، نوبت به آموزش استفاده از اینستاگرام به زبان ساده میرسد. در ادامه قصد داریم بخشهای مختلف این شبکه اجتماعی و نحوه کار با آنها را توضیح دهیم. پیج شخصی همانطور که از نام آن مشخص است، برای فعالیت های محدود و شخصی کاربران عادی مناسب است. اما پیج بیزینسی و کریتور بیشتر مناسب افرادی است که دارای کسب و کار اینترنتی هستند یا به تولید محتوا در اینستاگرام مشغولاند.
در این قسمت شما میتوانید مخاطب مورد نظر خود را سرچ کنید و به او پیام بدهید و چت کنید . بخندید کتاب بخونید و خوب باشید تا جامعه مون به آرامش برسه. برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین هموطنان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید.
اگر استوریهایی که پیشتر پست کردهاید را نمیبینید، Story Archving یا آرشیو کردن استوریها را فعال کنید. برای اینکار روی آیکن منو در گوشه بالا سمت راست پروفایل خود بزنید، سپس به Settings، سپس Privacy و در نهایت Story بروید. اطمینان حاصل کنید گزینه Save to Archive روشن است و به رنگ آبی نمایش داده میشود. در ادامه این آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم چطور میتوانید از نمایش پستها و استوریهای شخصی خاص جلوگیری کنید.
وقتی بومرنگ خواستار جواز دسترسی به دوربین میشود OK را بزنید. اپلیکیشن Boomerang from Instagram را از اپ استور اپل یا گوگل پلی استور دانلود کنید. اپلیکیشن بومرنگ را میتوانید از اپ استور اپل (+) و همینطور گوگل پلی استور (+) دریافت کنید. در پایین تاریخچه جستجوها روی View All کلیک کنید. به پایین اسکرول کنید تا به گزینه View Account Data برسید. حالا گزینه Clear Search History (روی آیفون) یا Search History (روی اندروید) را انتخاب کنید.
در واقع یک پیام متنی از طریق ایمیل یا پیامک به دستتان رسیده است. بسته به دلیلی که انتخاب میکند، اینستاگرام یک راه جایگزین پیشنهاد میکند که شاید برای شما بهتر باشد. برای مثال اگر دلیل حذف اکانت را حواسپرتیهای ناشی از اینستاگرام اعلام کنید، به شما پیشنهاد میشود که به جای حذف کامل اکانت، اپلیکیشن اینستاگرام را از روی موبایل خود پاک کنید.
برای شروع کسب و کار در اینستاگرام باید از یک سری اطلاعات و الگوریتم ها که در روند بهبود پیج شما تاثیر دارند، با خبر شوید. برای اینکه شروع محکم و قوی داشته باشید، تا انتهای این آموزش ما را همراهی کنید. از قسمت بالا سمت راست میتوانید به محتوای خود، افکت و متن اضافه کنید همینطور شما می توانید از استیکر ها و باکس های مختص اینستاگرام استفاده کنید. برای صاحبان مشاغل و کسب و کار این قابلیت ها بسیار کاربردی و جالب است. کاربران نیز میتوانند از این قابلیت ها برای جذاب تر شدن استوری هایشان و جذب مخاطب استفاده کنند.
این کلمه را در قسمت پروفایل همه پیجهای اینستاگرامی میتوانید ببینید که نشان دهنده تعداد پیجهایی است که صاحب پروفایل دنبال میکند. در مرحله پایانی اینستاگرام از طریق متصل شدن به لیست مخاطبان شما، صفحه افرادی که جزو مخاطبین شما هستند را به شما نمایش میدهد و آنها را به عنوان فالورهای پیشنهادی به شما معرفی میکند. مهمترین نکته در استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات و بازاریابی، ایجاد ارتباط معنادار با مخاطبان است. باید محتوای جذاب و ارزشمند ارائه داده و بازخورد کاربران را بهعنوان یک فرصت برای ارتقای استراتژی خود در نظر بگیرید.
با بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده، اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیرمجموعهای از فیسبوک تبدیل شد، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حساب میآید. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهمتر از همیشه به خود گرفته. محتواهای باکیفیت برگ برنده شما در اینستاگرام خواهند بود و بخش مهمی از آموزش اینستاگرام به یادگیری تولید محتوای متناسب با آن اختصاص دارد. با استفاده از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور میتوانید پست و استوریهای منحصر به فردی را برای اینستاگرام طراحی کنید.
شما میتوانید با پرداخت هزینه، برای خود بازدیدکننده خریداری کنید. اما پیشنهاد می شود از این روش استفاده نکنید تا به پیج خود آسیب نزنید. فروش آموزش درآمد بالایی دارد و اگر در این مسیر درست پیش بروید میتوانید برند شوید و درآمد زیادی داشته باشید. اگر مهارتی دارید آن را در پکیجی آنلاین در اینستاگرام به فروش برسانید. روش دیگری که برای درآمدزایی میتوانید استفاده کنید ، انجام تبلیغات در پیجتان است. البته برای اینکار شما باید پیج قوی و پربازدیدی داشته باشید تا درآمد خوبی کسب کنید.
هایلایتها ضمنا مناسب مواقعی هستند که میخواهید محتوایی دم دستی تولید کنید و نیازی به جذب لایک و کامنت ندارید. روی آیکن پروفایل در گوشه پایین سمت راست صفحه بزنید. در گوشه بالا سمت راست تمام پستهای تصویری و ویدیویی آیکنی به شکل سهنقطه قرار گرفته.
در ادامه چند پیشنهاد برای بهتر کردن عکاسی با موبایل به شما خواهیم داد. بر خلاف دیگر شبکههای اجتماعی؛ فضای ساده اینستاگرام باعث میشود که مجبور شوید بر روی کیفیت محتوا تمرکز کنید و نه کمیت آن. اکنون زمان انتخاب یک عکس پروفایل مناسب است. عکس پروفایل اولین تاثیری است که بر روی بازدیدکنندگان خود میگذارید و به همین دلیل باید این تصویر متناسب با برند و دیدگاههای تصویری شما باشد. اگر برای اولین بار می خواهید اکانت اینستاگرام بسازید روی دکمه sign up مانند تصویر بالا کلیک کنید.
ناگفته نماند که این دستورالعملها برای اپلیکیشنهای رسمی اینستاگرام روی iOS و اندروید نوشته شدهاند. آیا واقعا زمانی مشخص از روز وجود دارد که با انتشار پستها در آن برهه بتوانید به لایکها و کامنتهای بیشتری دست پیدا کنید و پستها نیز بیشتر دیده شوند؟ سر در آوردن از این قضیه میتواند اندکی دشوار باشد. پیش از هر چیز، اینستاگرام عمدتا از طریق موبایلهای هوشمند در دسترس قرار میگیرد و کاربران میتوانند در هر زمان و تقریبا از هر مکان، نگاهی سریع به فید خود انداخته و سپس اپلیکیشن را ببندند.
در نهایت درس چهارم با بررسی اصول بازاریابی نظیر بهینهسازی موتور جستجو، بکلینک، تکنیکهای بازاریابی و تحلیل دادههای آماری به پایان میرسد. روی آیکن پروفایل خود بزنید که در گوشه پایین سمت راست صفحه تعبیه شده. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و در صورت نیاز وارد حساب کاربری شوید. در صفحه پیشنمایش استوری، روی دکمه Hightlight در گوشه پایین سمت راست بزنید. هایلایتها گزینهای ایدهآل برای محتوایی هستند که میخواهید برای مدتزمانی بیشتر از ۲۴ ساعت دوام بیاورند اما لزوما برای انتشار در قالب پستهای تصویری و ویدیویی عادی مناسب نیستند. برای مثال یکی از سادهترین محدودیتهای پستهای عادی این است که باید تصویر خود را برش بزنید.
یکی از اصلیترین راهکارهای جذب مخاطب در اینستاگرام، نگارش یک بیو جذاب است که با تنها چند کلمه، توجه فالوئر بالقوه شما را به خود جلب میکند. در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به شما خواهیم گفت چطور میتوانید برای خود بیو بنویسید و سرها را به سمت خود برگردانید. شبکههای اجتماعی در دنیای امروز تبدیل به ابزاری قدرتمند برای کسبوکارها و همینطور برندهای شخصی شدهاند و استفاده از آنها میتواند به معنای دستیابی به فرصتهای شغلی و مشتریان تازه باشد.
با چرخی در اینستاگرام متوجه میشوید که ایدههای بسیار زیادی برای پست کردن وجود دارند. یادداشت بردارید و ایدههای مختلف را با روح برند خود ترکیب کرده و خلاق باشید. اینستاگرام از زمان عرضهاش در سال 2010 تا کنون مانند یک طوفان تمام جهان را گرفته است و به نظر میرسد که همه در این پلتفرم حساب دارند. اگر بخواهیم به صورت ساده معنی ریپلای در اینستاگرام توضیح دهید به این معنی است که زمانی که شما به پیغام های که در دایرکت شما ارسال میشود پاسخ ارسال کنیم و با آن واکنش دهید و آن ریپلای گفته می شود.
اگر می خواهید افزایش بازدید پیج اینستاگرام داشته باشید ما مقاله ای را در این زمینه تهیه و معرفی کردیم ایم که با مراجعه به این صفحه می توانید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید . نرم افزایی برای بهتر کار کردن با اینستاگرام وجود دارد که مواردی مثل آنفالویاب ، افزایش فالوور و نرم افزاهای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام که تعداد زیادی از این نرم افزار ها در کوکل پلی موجود می باشد و فقط کافی است سرچ کنید . این گزینه را اگر بزنید از حساب فعلی خود خارج می شوید و برای ورود مجدد نیاز به وارد کردن رمز و نام کاربری دارید . لایو اینستاگرام ابزاری برای پخش زنده و تعامل مستقیم با مخاطبان است. کاربران میتوانند در زمان واقعی به سوالات مخاطبان پاسخ داده یا تجربهای شخصیتر از ارتباطات دیجیتال را رقم بزنند.
همانطور که پیش از این گفتیم استوری در اینستاگرام فقط 24 ساعت باقی میماند و پس از آن بصورت خود به خود پاک میشود. گزینه Block This User را از منوی جدیدی که باز میشود انتخاب کنید. گزینه Account را در لیستی که باز میشوید بزنید.
اگر یک سگ در دفتر خود دارید میتوانید آن را در استوری خود به نمایش بگذارید. از استوری میتوانید برای نمایش سریعتر محصولات جدید نیز استفاده کنید. راههای زیادی برای ایجاد محتوای جذاب برای اینستاگرام وجود دارد. برخی از نکات شامل انتشار عکسها و ویدئوهای باکیفیت، استفاده از هشتگهای مرتبط و تعامل با دنبالکنندگان در بخش نظرات است. مقاله راهنماییهای خاصتری در مورد ایجاد محتوای خوب ارائه میدهد.
بعد از اینکه روی یک تگ در تب Tags کلیک میکنید، مجموعهای از تصاویر و ویدیوهایی به نمایش درمیآیند که توسط کاربران اینستاگرام و با این تگ مخصوص منتشر شدهاند. انتخاب کنید که میخواهید اکانت جدیدتان با شماره موبایل ایجاد شود یا با یک ایمیل آدرس. با کلیک روی گزینه Phone میتوانید شماره موبایل را وارد کنید و با کلیک روی گزینه Email، ایمیل آدرس را. بعد از اینکه کار به پایان رسید گزینه Next را بزنید.
4 – در این بخش با گزینه Show Activity Status مواجه می شوید که با فعال کردن آن افراد مختلف می تواند مشاهده کند که شما آنلاین هستید و خاموش کردن آن دیگر کاربری در اینستاگرام میتواند آنلاین بودن شما را تشخیص دهد. در این قسمت پست هایی که از کاربران دیگر که سیو و ذخیره کرده اید را نمایش می دهد . اگر از چند جساب کاربری در اینستاگرام استفاده می کنید می توانید از این قسمت از قسمت وارد پیج های دیگر خود شوید . نام کاربری شما همان آیدی و مشخصه پیج شما می باشد ، که این قسمت حتما باید به صورت انگلیسی و غیر تکراری وارد شود ، انتخاب این بخش اجباری است . در این قسمت می توانید عکس پروفایل پیج خود را حذف و یا اضافه کنید . فروشگاه اینستاگرام یک ابزار ایدهآل برای کسبوکارهاست.
ما در آموزش اینستاگرام حرفه ایی می خواهیم چند تا از روش هکر حرفه ایی را به شما بگوییم تا بدانید هکرها چیکار می کنند. پست ها و استوری های کسانی که دنبالشان می کنید را میتوانید از این قسمت ببینید. اینستاگرام اصطلاحاتی دارد که شما با دانستن آنها میتوانید راحت تر و آسان تر با این برنامه کار کنید.
اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان و ۳۰ میلیون کاربر در ایران، یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی محسوب میشود. محبوبیت و موفقیت این شبکه اجتماعی باعث میشود که به بستر مناسبی تبدیل شود که در آن نهتنها میتوان تولید محتوا کرد، بلکه میتوان به کسب درآمد هم پرداخت. اما کسب درآمد از اینستاگرام و موفقیت در آن، نکاتی دارد که همه آن را رعایت نمیکنند و در نتیجه، همه نمیتوانند به نتیجه مطلوبشان در اینستاگرام برسند. در این پست به آموزش اینستاگرام حرفهای میپردازیم و تمام نکات ریز و درشت را درباره موفق بودن به عنوان یک اینستاگرامر توضیح میدهیم. اینستاگرام این قابلیت را دارد که تا سقف پنج اکانت را میتوانید در اینستاگرام خود داشته باشید. با استفاده از این قابلیت، میتوانید کامنتها را بر اساس کلمات کلیدی خاص فیلتر کنید، بهطوریکه کامنتهایی که حاوی این کلمات هستند بهطور خودکار از نمایش پست شما حذف میشوند.
به جرات میتوان گفت اینستاگرام جزو برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های موجود در ایران و دنیاست. تعداد زیاد کاربران این شبکهی اجتماعی و ارتباط تنگاتنگ آن با زندگی همهی ما سبب شده است تا کسب و کارهای موجود در اجتماع راه خود را برای پیشرفت و توسعه در این شبکهی اجتماعی باز کنند. در ادامهی موضوع آموزش اینستاگرام به بخش برقراری تماس تصویری میرسیم. این قابلیت یکی از آپشن های کاربردی موجود در بخش دایرکت میباشد. شما با استفاده از امکان برقراری تماس تصویری اینستاگرام میتوانید بصورت دو یا چند نفری تماس ویدئویی برقرار کنید. اینستاگرام، شبکهی اجتماعی بسیار محبوبی است که با امکانات متنوع، هر روز طیف وسیعی از افراد را به جمع مخاطبانش اضافه میکند.
کانوا یک سایت طراحی آنلاین است که به شما اجازه میدهد با استفاده از قالبهای از پیش آماده، طراحیهای مختلفی در ابعاد مختلف انجام بدهید. کانوا همچنین بک گراندها و تمهای مختلفی برای استفاده در اینستاگرام دارد که ابعاد آنها دقیقا با ابعاد استاندارد این شبکه اجتماعی تنظیم شده است. میتوانید تعداد زیادی از این قالبها را به صورت رایگان دانلود کرده و با اندکی تغییرات از آنها استفاده کنید. اگر قصد تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارید یا صفحه اینستاگرام مربوط به یک برند یا کسب و کار را راهاندازی کردهاید، باید بدانید که نیاز به یک بیوی حرفهای دارید که توجه مخاطبان را به صفحه شما جلب کند.
نحوه نصب اینستاگرام مانند اغلب شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای دیگر، بسیار ساده است. نوع محتوایی که در فید میبینید، بهطور مستقیم توسط الگوریتم اینستاگرام تعیین میشود. درست مثل هر سرویس شبکه اجتماعی دیگری، اینستاگرام نیز تاریخچه فعالیتهای شما را در دیتابیس خود نگه میدارد. اگرچه بخش اعظمی از این دادهها برای بهبود تجربه شما در اینستاگرام استفاده میشوند، دانستن اینکه اینستاگرام اطلاعاتی خاص را راجع به شما جمعآوری کرده میتواند اندکی نگرانکننده باشد. برای رفع نگرانیهای خود، میتوانید تمام دادههایی که اینستاگرام راجع به شما در سرورهای خود دارد را دانلود کنید.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که به کاربران امکان میدهد تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند و با دیگران تعامل داشته باشند. کاربران میتوانند پیج اینستا (صفحه کاربری) خود را بسازند و محتواهای مختلفی منتشر کنند، از جمله عکسها، ویدیوها، استوریها و ریلز. روی گزینه + در قسمت پایین وسط صفحه اینستاگرام کلیک کنید. تصویر یا مجموعهای از تصویرها را که میخواهید منتشر شوند انتخاب کنید. ادیتهای لازم روی رنگ تصویر را انجام بدهید. روی تیک آبی رنگ بالای صفحه بزنید تا پست شما منتشر شود.
انواع محتواهایی که در اینستاگرام منتشر میشوند، با هشتگ یا برچسبهایی در موضوعات مختلف دستهبندی خواهند شد. زمانی که شما از هشتگ (علامت #) در استوری یا کپشن پست و ریلز خود استفاده میکنید، اینستاگرام متوجه میشود که موضوع محتوای شما مربوطبه آن هشتگ است و باید بهعنوان محتوای آن هشتگ به سایر کاربران اینستاگرام نمایش داده شود. یکی از سادهترین راهها برای جلوگیری از نمایش پست های پیشنهادی در اینستاگرام، دنبالنکردن یا مسدودکردن هشتگهای مرتبط با موضوع آن پستها است. شما برای رشد در اینستاگرام، به ایمپرشن (Impressions) بالایی نیاز دارید. ایمپریشن، همان تعداد بازدیدها از پستها، ریلزها و استوریهایی است که در این شبکهی اجتماعی ارسال میکنید. به هر میزان که این عدد بالاتر باشد، به این معنی است که کاربران بیشتری از محتوای صفحهی شما بازدید کردهاند و این احتمال وجود دارد که از یک بازدیدکننده، به یکی از دنبالکنندگان شما تبدیل شوند.
ریلز بهعنوان یک رقیب برای تیکتاک توسط اینستاگرام معرفی شد. از قسمت اینستاگرام ریلز، کاربران میتوانند ویدیوهایی با حداکثر طول ۹۰ ثانیه ضبط کنند. پس از ضبط ویدیو، میتوانید آن را ادیت کرده و به آن موسیقی، متن یا استیکر اضافه کنید. هربار که وارد اینستاگرام شوید، در پایین صفحه یک نوار ناوبری مشاهده خواهید کرد که از طریق آن میتوانید به قسمتهای مختلف برنامه دسترسی پیدا کنید. ✅ هر شبکهی اجتماعی در فضای مجازی لوگو یا علامت خود را دارد. علامتی که پست از دانلود اپلیکیشن اینستا در صفحهی موبایل خود مشاهده میکنید، علامت اینستا یا لوگوی اینستاگرام است.
در آموزش اینستاگرام، تنظیمات و کاربرد هریک از این بخشها بررسی میشود. به عبارت دیگر، شما قادر خواهید بود تا تمام گزینهها و تنظیمات این چهاربخش را بهکار گرفته و استفاده کنید. اینستاگرام دارای ابزارهای متنوعی است که با استفاده از آنها میتوانید بهشکل بهینهتری از حساب کاربری خود استفاده کنید.
از این پس اگر رمز خود را فراموش کنید، میتوانید با استفاده از ایمیل خود رمزعبورتان را تغییر دهید. استوری یکی دیگر از انواع محتوا در اینستاگرام است که تا 24 ساعت قابل مشاهده برای کاربران میباشد و بعد از گذشت 24 ساعت بطور خودکار پاک و به آرشیو ها منتقل میشود. همچنین میتوانید استوری های خود را در هایلایت اینستاگرام قرار دهید. در این قسمت، محتوا های مورد علاقه شما نمایش داده می شود. اینستاگرام با توجه به اینکه شما چه نوع محتوا هایی را لایک میکنید و بیشتر میبینید، را در اکسپلور قرار می دهد.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام